معبد فایوان پکن

معبد فایوان پکن

معبد فایوان پکن-تور ارزان چین-تور چین

معبد فایوان پکن-تور ارزان چین

معبد فایوان پکن :

         معبد فایوان در جنوب غربی شهر پکن جای گرفته است . شاید ندانید که این معبد فایوان به لحاظ تاریخی و عقیدتی برای بومیان مورد احترام است . فرمانروا لی شیمین ، فرمان احداث بنا را داده بود  . فرمانروا لی شیمین به اسم تای زونگ هم معروف است و از او بسیار یاد میشود . ساخت این نیایشگاه به سال ۶۴۵ میلادی برمیگردد یعنی زمان فرمانروایی سلسله تانگ .

        بخش های اصلی نیایشگاه فایوان در پکن شامل برج ها، دروازه ها و سالن اصلی هستند که در ساخت شان ظرافت زیادی را مشاهده می کنید.مخصوصا اگر جزو توریست های با ذوق و علامند به هنر معماری باشید ، میتوانید از جاذبه های گردشگری پکن یاد کنید . اکثر بخش ها یا تقریبا تمام قسمت های مختلف فایوان با رنگهای طلایی و قرمز جذابتر شده اند. همان طور که میدانید رنگ قرمز و طلایی در فرهنگ چین به معنای ثروت و قدرت است.

        وقتی وارد نیایشگاه میشوید تعداد زیادی پیکره های طلایی از شیرها و بودا را در تمام معبد میبینید که فضای معبد را جذاب و راز آلود کرده اند. وسعت عبادتگاه فایوان در حدود۶۷۰۰متر مربع می باشد. فایوان تنها برای پرستش بودا ساخته نشد و در حقیقت آرامگاه سربازان جنگ زده هم بود. حتما در سفرتان به چین از پکن و بخصوص این معبد زیبا دیدن کنید.

معبد فایوان پکنReviewed by تور ارزان on Feb 1Rating: 3.5معبد فایوان پکنمعبد فایوان پکن از دیدنی های چن و از دیدنی های پکن است. برای اینکه بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

از دیدنی های چین میتوان به معابد چین اشاره کرد. معبد فایوان در شهر پکن برای توریست ها جذاب است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی