معبد تراس یل جیتایسی

معبد تراس یل جیتایسی

معبد تراس یل جیتایسی-تور ارزان چین

معبد تراس یل جیتایسی

معبد تراس یل جیتایسی :

          معابد و نیایشگاه های چین در دنیای توریست بسیار معروف و پرطرفدار است . یکی دیگر از معابد چین، نیایشگاه جیتایسی است که بزرگترین بالکن دربین نیایشگاههای چین است و نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است . از دیگر القاب این عبادتگاه، معبد تراس و معبد یهودی است.

          از خصوصیات خاص و دیدنی دیگر عبادتگاه جیتایسی ، درختان بسیار بلند و قدیمی سرو و کاجش است که تمام پیرامون معبد جیتایسی را احاطه کرده اند، بعضی از درختان آن در کل چین بی نظیر هستند. جز سرو درخت هایی مانند سیب هم در حیاط جیتایسی مشاهده می شوند که با میوه های زرد و قرمزشان از گردشگران پذیرایی می کنند و جلوه خاصی به معبد داده اند.

          کسی درست نمیداند ساخت این بنا به چه زمانی برمیگردد؛ ولی این مسئله ثابت شده که این نیایشگاه مربوط به سلسله سویی است (the Sui) و در آن زمان بنا شده. باستان شناسان سال احداث این بنا را بین۵۸۱  تا۶۰۰  میلادی تخمین زده اند یعنی تراس جیتایسی بیش از ۱۴۰۰ سال پیش ساخته شده است .

معبد تراس یل جیتایسیReviewed by تور ارزان on Jan 29Rating: 4.0معبد تراس یل جیتایسیمعبد تراس یل جیتایسی از دیدنی های چین است . تور ارزان چین . تور چین

معبد تراس یل جیتایسی از جاذبه های گردشگری چین است که توریست های زیادی به چین جذب میکند. تور ارزان چین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی