مجتمع تجاری سنلیتون پکن

مجتمع تجاری سنلیتون پکن

معرفی مجتمع تجاری سنلیتون پکن

مجتمع تجاری سنلیتون پکن

مجتمع تجاری سنلیتون پکن:

 

مجتمع تجاری سنلیتون از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده،در بخش شمالی مجتمع سنلیتون انواع و اقسام مراکز خرید لوکس البسه و لوازم سنتی که خود طراحان آنها عرضه میکنند وجود دارند.برندهای معروفی مثل شانگهای تریو،مونت بلنس و دیزل.

در بخش جنوبی مجتمع فروشگاههای برندهایی همچون منگو،اسپریت،فروشگاه اپل،نیکلو و مادن و آدیداس محصولاتشان را عرضه میکنند،البته این چندین سینما و رستوران هم دارد.

برای دسترسی به مجتمع سنلیتون اول از ترن خط ۱۰استفاده کنید و در ایستگاه توآنجیو ( Tuanjiehu )خارج شوید و از خروجی DD بیرون بروید بعد، در جهت شمال و خیابان گونگتی بیلو مقداری پیاده روی کنید و به طرف مراکز خرید گونگتی بیلو بروید و در آخر به سلیتون خواهید رسید.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی سانلیتون، خیابان سانلیتون، مرکز خرید سانلیتون.

این مجتمع تجاری هر روز از ساعت ۱۰صبح تا ۱۰شب در حال فعالیت و ارائه خدمات به متقاضیان است.

مجتمع تجاری سنلیتون پکنReviewed by اول تور on Mar 13Rating: 4.0مجتمع تجاری سنلیتون پکنمجتمع تجاری سنلیتون پکن از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده،در بخش شمالی مجتمع سنلیتون انواع و اقسام مراکز خرید لوکس البسه و لوازم سنتی که خود طراحان آنها عرضه میکنند وجود دارند و ...

مجتمع تجاری سنلیتون پکن از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده،در بخش شمالی مجتمع سنلیتون انواع و اقسام مراکز خرید لوکس البسه و لوازم سنتی که خود طراحان آنها عرضه میکنند وجود دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی