تور چین

تور چین

تور چین قصر تابستانی پکن

تور چین

تور چین :

چین یک کشور پرجمعیت در شرق آسیا است که حدود 1 میلیارد و 400 میلیون چینی در آن زندگی میکنند. چشم انداز وسیع چین شامل چمنزار، بیابان، کوه، دریاچه، رودخانه ها و بیش از 14000 کیلومتر خط ساحلی است. پایتخت چین، پکن میباشد که معماری مدرن را با مکان های تاریخی مانند مجتمع قصر فراموش شده، شهر و میدان تیانانمن مخلوط می کند. شانگهای مرکز جهانی مالی آسمان خراش است. دیوار بزرگ چین از شرق به غرب در شمال کشور کشیده شده است.

کشور چین به عنوان یکی از اولین تمدن های جهان به حساب می آید. از بستر رود زرد در دشت شمال چین مشخص می شود. برای هزاران سال، نظام حکومتی چینی بر اساس پادشاهی ارثی یا سلسله ای بود که از سلسله نیمه افسانه ای Xia در قرن 21 قبل از میلاد آغاز شد.  از آن زمان، چین چندین بار گسترش یافته، شکسته و مجددا متحد شده است. در قرن سوم قبل از میلاد، Qin قاین یک هسته چین را تشکیل داد و اولین سلسله چینی را تأسیس کرد. سلسله هان که از سال 206 قبل از میلاد تا سال 220 میلادی حکومت می کرد، از پیشرفته ترین فن آوری در آن زمان، از جمله کاغذ سازی و قطب نما ، همراه با پیشرفت های کشاورزی و پزشکی استفاده میکردند.

اختراع باروت و چاپ در سلسله تانگ (907-618) همراه با چهار اختراع بزرگدیگر انجام شد. فرهنگ تانگ به طور گسترده ای در آسیا گسترش یافت، زیرا مسیر جدید ابریشم دریایی، معترضان را تا آنجا که بین النهرین و سومالی، به دست آوردند.  در سال 1912 با انقلاب Xinhai به عنوان یک جمهوری جایگزین سلسله چینگ، به پایان رسید. جنگ داخلی چین، منجر به از هم پاشیدگی کشور در سال 1949 شد، با حزب کمونیست پیروز چینی که جمهوری خلق چین را در سرزمین اصلی تاسیس کرد.

چین می تواند در ابتدا یک مقصد خسته کننده برای بازدیدکننده به نظر بیاید. شکایاتی که در یک تور چین از گردشگران شنیده می شود عبارتند از: "چین خیلی شلوغ است - همه در حال فشار دادن و هل دادن"؛ "ما نمیتوانیم خود را درک کنیم"؛ و "ما بعد از این سفر به تعطیلات دیگری نیاز داریم ".

برنامه های کلاسیک اغلب بازدیدکنندگان در تور چین از شهر ممنوعه، دیوار بزرگ چین، ارتش سرخ مایل به قرمز، پناهگاه های پاندا چنگدو و یک کروز سه گورگز ، شروع میشود و در انتها در شانگهای سفر به پایان می رسد.

بعضی ها به تور چین سفر می کنند تا از اسکایل های جرثقیل، طرح های معماری نوآورانه و تلاش های هنری کشور دیدن کنند.همچنین در تور چین شما میتوانید به مرکز مالی و تجاری شانگهای، و همچنین روستای المپیک پکن و منطقه هنر معاصر پایتخت، که در یک کارخانه سلاح های هسته ای قرار دارند، نیز بروند.

اغلب افراد در تور چین مشتاق خواهند بود تا بیشتر درباره تمدن 5000 ساله چین یاد بگیرند. بهترین راه برای این کار دیدن کردن از  موزه ها و آثار تاریخی کشور ، از اولین رزمندگان ارتش سرخ امپراتور در شیان گرفته تا شهر ممنوعه پکن است که به عنوان قصر امپراتوری از سلسله مینگ تا انتهای سلسله چینگ خدمت می کرد. با این حال، آگاه باشید که این جاذبه های چین را نیز باید ببینید، از جمله کاخ تابستانی پکن و بخش هایی از دیوار بزرگ چین نزدیک به پایتخت (به ویژه Badaling)، اغلب شلوغ ترین هستند.

در تور چین تعداد زیادی دیدینیهای چین وجود دارد که کمتر شناخته شده - و کمتر شلوغ هستند . مانند غارهای بودایی در Dunhuang، پایتخت های سابق لوئیاانگ و Kaifeng و بزرگ کوه Taklamakan در غرب شمال غرب وجود دارد. برخی از موزه های استثنایی چین شامل موزه تاریخ Shaanxi، موزه Xi'an و موزه Han Yangling (هر سه در نزدیکی Xi'an) و همچنین موزه استان ژجیانگ هستند.

بازدید کنندگان بین المللی چین در سال 2017 به 29 میلیون نفر رسیدند . گفته می شود که در کمتر از 10 سال، این کشور اولین مقصد گردشگری با بزرگترین تعداد بازدید کنندگان جهان خواهد شد. آیا شما برای تور چین در ذهن خود برنامه ریزی کرده اید؟ آیا می خواهید آشنایی با این کشور داشته باشید و از جذابیت خاص خود مطلع شوید؟

در اول تور ما اطلاعات کامل  در مورد دیدنیهای چین و تور چین در اختیار شما قرار داده ایم.

تور چینReviewed by اول تور on Jul 8Rating: 3.0تور چینبا یک تور چین از دیدنیهای چین لذت ببرید. تور ارزان چین

چین دنیای دیدنیهای توریستی است.با یک تور چین از زیبایی های طبیعی و دیدنیهای تاریخی چین دیدن فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی