پارک المپیک پکن

پارک المپیک پکن

تور ارزان پکن

پارک المپیک پکن

پارک المپیک پکن

ساخت این پارک در سال 2003 شروع شد و برای بازی های المپیک و پاراالمپیک 2008 پکن آماده شد . برای رسیدن به این پارک کافی‌ است سوار مترو شوید و در ایستگاه پارک المپیک پیاده شوید. یا تنها با گفتن کلمه "olympic park" به یک تاکسی، میتوانید جلوی در ورودی آن حاظر شوید.

المپیک پارک پکن مکانی است که می توانید برای فرار از شلوغی و ازدحام شهر به آن پناه ببرید. در این پارک فقط چند دوچرخه و ماشین الکتریکی کم سرعت وجود دارند و خانواده ها میتوانند با آرامش در این پارک خوش گذرانی کنند و از دیدن مجسمه ها و نمادهایی که در این پارک قرار دارند و طبیعت زیبای پارک جنگلی آن لذت ببرند.

اگر المپیک 2008 را دنبال کردید، بازدید از این پارک و مکان هایی که آن روزها از قاب تلویزون می دیدید خالی از لطف نخواهد بود.

توصیه میکنیم اگر هر زمان که به پکن سفر کردید از ساعت 5 تا 9 شب از پارک المپیک دیدن کنید .

شما با یک تور ارزان چین - تور پکن میتوانید از پارک المپیک پکن دیدن کرده و لذت ببرید !

پارک المپیک پکنReviewed by اول تور on Dec 18Rating: 3.0پارک المپیک پکنساخت این پارک در سال 2003 آغاز شد و این پارک همان مکانی است که در سال ۲۰۰۸ بازی های المپیک و پاراالمپیک پکن در آن به انجام رسید.

ساخت این پارک در سال 2003 آغاز شد و این پارک همان مکانی است که در سال ۲۰۰۸ بازی های المپیک و پاراالمپیک پکن در آن به انجام رسید.

1 دیدگاه

  1. mirzajani گفت:

    زیبا و مفید بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی