معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت قسمت دوم

معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت قسمت دوم

معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت یک از بهترین موزه های تایلند

معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت

معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت قسمت دوم

بخش متنوع:

این بخش وسیعترین قسمت موزه است.این قسمت شما را وارد داستان های مهیج میکند و فضایی قابل باور دارد.از وحشت گریختن از دست کروکودیل ها گرفته تا پاراگلایدر سواری، دزدی از بانک و آویزان شدن از سقف.این قسمت بی شک برای شما بسیار مهیج و هیجان انگیز و مفرح خواهد بود.

بخش کلاسیک:

در این قسمت نقاشیهای کلاسیک نمایش داده میشوندولی این فقط یک بازدید معمولی نخواهد بود و شما در این گالری با آثار مشهور هنرمندانی همچون ونگوگ، ادوارد مونک و داوینچی و... آشنا می شوید. می توانید با آثار معروف شوخی کنید مثلا میتوانید مونالیزای معروف را باد کنید یا در کنار ونگوگ بنشینید و به آسمان شب  نگاه کنید و باهم عکس های یادگاری بگیرید. حتی اگر خیلی او را دوست داشته باشید می توانید با خود پانسمان ببرید و گوش بریده اش را درمان کنید.

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت قسمت دومReviewed by مهدی on Jun 4Rating: 3.5معرفی بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت قسمت دوماز جاذبه های تایلند میتوانیم به بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

از جاذبه های تایلند میتوانیم به بخش های پنجگانه موزه تریک آی پوکت اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان تایلند، دیدنیهای تایلند را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی