روستای وردیج و واریش

روستای وردیج و واریش

تور اطراف تهران ،روستا وردیج و واریش

روستا وردیج، روستا واریش

روستای وردیج و واریش:

در غربی ترین نقطه شهر تهران و در امتداد جاده ای کوهستانی زیبا و پیچ در پیچ، دو روستای کوچک و آرام در دل کوه های البرز میانی قرار دارند به نام وَردیج و واریش.  شهرت این روستاها بدلیل وجود کوه‌ها و صخره‌های سنگی که در طول زمان و در اثر باد و باران فرسایش یافته و به شکل‌های جالب و آدمک مانند درآمده‌اند و در جای جای روستا به چشم می‌خورند و دره‌های عمیق و سرسبز است و نیز وجود باغاتی که در لابلای این صخره‌های سنگی، سرسبز و سرزنده دیده می‌شوند. فصل بهار و تابستان بهترین موقع برای گشت و گذار در این مناطق است. رودخانه‌ای پرآب و پوشیده از نیزار در وردیج و همچنین حوضچه های آب و البته طبیعت سرسبزتر در واریش دیدن دارد. قله لیچه، پهنه حصار و آبشار لت مال از دیگر مظاهر طبیعی دیدنی این دو روستا هستند.

دو روستای وردیج و واریش در همسایگی هم و فقط در چند کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده‌اند. دسترسی به این منطقه از دو طریق امکان پذیر است:

انتهای اتوبان همت - بلوار پژوهش - شهرک دانشگاه شریف - خیابان شهید اردستانی که در انتهای شمالی خیابان، تابلوی روستای وردیج و واریش دیده می‌شود. و همچنین اتوبان تهران-کرج پشت پمپ بنزین وردآورد – خیابان شهید اردستانی.

روستای وردیج و واریشReviewed by نویسنده تور on Nov 25Rating: 4.0روستای وردیج و واریشروستای وردیج و واریش در اطراف تهران جزو تورهای طبیعت گردی و روستاهای دیدنی هستند. در این مقاله در این مورد صحبت خواهیم کرد.

از جاهای دیدنی اطراف تهران که جزو تورهای طبیعت گردی و تور یکروزه است،میتوانیم به روستای وردیج و روستای واریش اشاره کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی