شکم گردی در وین

شکم گردی در وین

تور اتریش

غذاهای وین

شکم گردی در وین:

غذاهای خیابانی:

سوسیس و هاتداگ غذاهای سرپایی و محبوب وینی هاست. فرانکفورتر، بوسنا با پیاز و ادویه کاری و سوسیس پنیری انواع این غذاهای خیابانی هستند. ارزا نترین فست فود اترشی که یک یورو خرج دارد ساندویچ اتریشی است که باید از سوپرمارکت تهیه کنید. مواد ساندویچتان را خودتان انتخاب می کنید، در ضمن کیفیت مواد غذایی  سوپرمارکتها بیشتر از کیوسک های خیابانی است.

مغازه های فرآورده های نانی رنگارنگ دیگر انتخاب شما برای غذای خیابانی است. این مغازه ها پر از نان دارچینی و انواع پیتزا هستند. درضمن قهوه و اسپرسو هم دارند و برای صرف یک صبحانه ی سرپایی انتخاب خوبی هستند.

وین یک رستوران زنجیره ای به اسم وین هوالد هم دارد، با چند شعبه در جای جای شهر. قیمت سوپ این رستوران ٣تا ٤یورو و قیمت غذای کاملش هم ١٥ یورست. خوراک جوجه این رستوران نیز بسیار معروف است و محبوبیت دارد.

شکم گردی در وینReviewed by Yegane on Jul 20Rating: 3.0شکم گردی در ویناگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی