رستوران گردی در وین (قسمت 1)

رستوران گردی در وین (قسمت 1)

تور اتریش

غذاهای وین

رستوران گردی در وین:

(قسمت 1)

سوهو:

سوهو یکی از رستوران های مشهور منطقه ی هافبورگ بشمار می رود که خوراکی هایش بسیار خوشمزه اند و قیمت ارزانی نیز دارند. این جا دو منوی روزانه برای مشتریان فراهم شده: منوی غذاهای گوشتی و منوی حاوی انواع غذاهای گیاهی. پس چنانچه از رستوران های حلال دور بودید و یا به آن ها دسترسی نداشتید می توانید از منوی گیاهی سوهو استفاده کنید. اغلب غذاهای سوهو اروپایی هستند، ولی بعضی اوقات یکی دو غذای آسیایی نیز در آن اضافه می شود. این رستوران با میزهای چوبی ساده و چند تابلوی نقاشی دکور شده اند و محیطی ساده بوجود آورده اند و کارمندانش هم خوش خلق هستند. قیمت غذاهای منوی این رستوران مابین ٩/ ٤ تا ٤/ ٥ یورو می باشد.

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه ٩:٣٠ صبح تا ٤ بعدازظهر.

تلفن: ٣٠٩٥١٦١ - ٠٦٧٦

نشانی: منطقه یک، جوزف پلاتز، شماره ١. ایستگاه کارلزپلاتز در خط U1، U2 و U4 مترو، ایستگاه های 2،62 ، D، J، 1 و 65 تراموا.

رستوران روزنبرگر مارکت:

در این بوفه و رستوران وینی انواع پاستا، گوشت های پخته، سالاد، آب میوه و دسر می توانید سفارش دهید. غذاهای این رستوران ارزان هستند ولی مقدارشان انقدر هست که سیرتان کند. ولی برای نان و کره باید هزینه ای جداگانه بپردازید. قیمت یک وعده غذای کامل دور و بر ١٠ یورو خواهد بود.

ساعت کار: ١٠:٣٠ صبح تا ١١ شب.

نشانی: منطقه یک، مِیسِدِرگاسه، شماره ٢. ایستگاه کارلزپلاتز در خط ، U1، U2 و U4 مترو، خط 3A اتوبوس، ایست گاه های 2،61 ، D، J، 1 و 62 تراموا.

ماشو ماشو:

ماشو ماشو محیطی شرقی و با غذاهای خوشمزه دارد. لذیذترین فلافل، حمص و سالادهای خاورمیانه ای وین را اینجا می توانید میل کنید. میز و صندلی های رستوران محدود هستند و بیشتر توصیه می شود بصورت بیرون بر سفارش دهید. ولی ماشو ماشو یک شعبه درنوبا گاسه (منطقه ی 7 وین) دارد که با وجود دور بودن از مرکز شهر اما فضای بیشتری برای نشستن دارد. هر وعده غذا در ماشو ماشو مابین ٣ تا ٨ یورو هزینه خواهد داشت.

ساعت کار: یک شنبه تا چهارشنبه: ١١:٣٠ صبح تا نیمه شب، پنج شنبه تا شنبه:11:30  صبح تا ٤ بعد از نیم هشب.

نشانی: منطقه یک، رابنشتایگ، شماره ٨. ایستگاه شوِدِن پلاتز در خط U1 وU4 مترو، ایستگاه های 2، 1 و 21 تراموا.

هاله:

هاله رستوران تالار هنر وین است و بیشتر بخاطر فضای داخلی زیبایش مورد توجه قرار گرفته است. توریست ها و بویژه اهالی وین بسیار به پیش غذاها، پاستا، سالاد و غذاهای آسیایی هاله علاقمندند و تابستانها ای ن رستوران را نمی توانید با میز خالی ببینید. قیمت منوی ناهار هاله ٧ یورو و غذاهای اصلی آن نیز از ٧ یورو به بالا هزینه دارد.

ساعت کار: ١٠ صبح تا ٢ بعد از نیمه شب.

نشانی: منطقه ٧، موزیومس پلاتز، شماره ١. ایستگاه موزیوم سکوارتیه در خط U2 و ایستگاه فولکس تئاتر در خط U2 و U3 مترو.

رستوران گردی در وین (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jul 20Rating: 3.0رستوران گردی در وین قسمت اولاگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور اتریش ضمن دیدن جاذبه های اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و غذاهای وین را امتحان کنید برای تجربه تور ارزان اتریش این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی