کلاه های هندی (قسمت 2)

کلاه های هندی (قسمت 2)

تور هند

کلاه های هندی

کلاه های هندی:

(قسمت 2)

میسور پتا:

میسور پتا نوع دیگری از کلاه هندیه که در گذشته فرمانروایان و افراد بزرگ هند در مراسمهای مهم و بزرگ از آن استفاده می کردن. جالبه بدونید حالا فارق و التحصیلان از این کلاه برای جشن پایان تحصیل استفاده میکنن.

رافائل سافا:

رافائل سافا شباهت ظاهری زیادی به کلاه پتا داره ولی جنس این کلاه از پارچه ست، کلاه رافائل سافا در رنگ ها و نقش های متفاوت زیبا تهیه میشه. معمولا در مراسم عزاداری از رافائل سفید رنگ استفاده میکنند.

کلاه گاندی کپ:

گاندی کپ کاملا مشخصه که کلاه خاصی بود که گاندی بسر میکرد، گاندی این کلاه رو در جشن استقلال هند سر کرد و بعد از اون کلاه گاندی اسم گرفت. این کلاه وزن کمی داره و نسبت به سایر کلاه های هندی ظاهر ساده تری داره. هنوز هم کلاه گاندی بین مردمان هندوستان از شهرت و محبوبیت زیادی برخورداره.

کلاه های هندی (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 11Rating: 3.0کلاه های هندی قسمت دومدر تور هند دیدن جاذبه های هند و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم و لباس های هندی یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

در تور هند دیدن جاذبه های هند و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم و لباس های هندی یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی