پوشاک زنانه هندی

پوشاک زنانه هندی

تور هند

لباس های هندی

پوشاک زنانه هندی:

پوشاک زنانه:

یکی از المان های هندوستان که خیلی ها با دیدنش یاد هند و حال و هوای این دیار براشون زنده میشه لباس های رنگارنگ و زیبای خانم های هندو که از تنوع بسیار زیادی برخوردارن. بانوان هندی طبق محل زندگی و فرهنگ حاکم اون منطقه پوشش خاصی هم دارن که به عواملی مثل آب و هوا و مذهب و ... هم بستگی داره. معمولا ما خانم های هندی رو در لباس های ساری در فیلم های بالیوودی دیدیم. البته ساری از جمله لباس های فاخر هند و لباس ملی این کشور هم بشمار میره. این لباس در بعضی کشورهای دیگه هم بسیار مورد استفاده قرار میگیره ولی اصالتا منشا و زادگاه این پوشش زیبا به هندوستان نسبت داده میشه.

خانم های هندی هر جا و منطقه ای که زندگی بکنند همیشه پوشش اصیل خودشون رو حفظ میکنند و لباس های سنتی هندی براشون بسیار محترم و ارزشمنده. امروزه البته خانم هایی که در محیط های اداری فعالیت دارن لباس های ساده تری به تن میکنند ولی از طرح ها و گلدوزی ها برای زیبا کردن لباس هاشون استفاده می کنند.

خانم ها معمولا همراه این لباس های سنتی و پر زرق وبرق از زیورآلات بزرگ و کوچک در طرح ها و رنگ های متنوع، استفاده می کنند.

گفتیم که لباس های زنانه هند بسیار متنوع و رنگارنگ هستند و با توجه به محل زندگی تغییر ظاهر میدن، بنابراین اینجا در مورد اینکه هر منطقه خانم ها چه لباسی به تن می کنند صحبت می کنیم.

معرفی انواع لباس بانوان هندی:

تو مناطق شمالی هند، مناطقی همچون دهلی نو، پنجاب، لکهنو و... تقریبا تمام بانوان از یک سبک لباس خاص استفاده می کنند. در بمبئی و سایر مناطق هم میشه وجه اشتراک های زیادی پیدا کرد. بمبئی به عنوان پایتخت مد و فشن هندوستان شناخته میشه و اگر به ر کنید می تونید انواع و اقسام پوشش های هندی و لباس هایی که تلفیقی از سبک هندی و غربی هستند رو به تن خانم های هندی ببینید.

بمبئی در تقسیم بندی پوشش بانوان هندی در بخش جنوبی این دسته ها قرار میگیره. بیشتر بانوان ساکن در بمبئی تلاش می کنند که ساری بپوشند تا اصالت و هویت خودشون رو حفظ کنند. حتی بچه ها هم به این کار علاقه نشون میدن و پوشیدن ساری رو دوست دارند. ولی چون ساری مقدار زیادی پارچه داره کسانی که شاغل باشند رو کلافه می کنه، تو شهرهای بزرگ ساری مدرنیزه شده و حالا فقط به یک یا دو لایه پارچه ی نازک محدود میشه و با پوشیدن شلوار استفاده از اون راحتتر شده.

اهالی این مناطق سعی می کنند بیشتر از انواع زیورآلات پر زرق و برزق استفاده کنند تا اصالت خودشون را نشون بدن.

از شهر که دور بشید و به سمت روستاها برید دامن ها طولشون بیشتر میشه. معمولا دخترهای مجرد از ساری دو تکه با دامن های بلند استفاده می کنن و لباس خانم های مسن ساده و پوشیدس.

پوشاک زنانه هندیReviewed by Yeganeh on Nov 3Rating: 3.0پوشاک زنانه هندیدر تور هند دیدن جاذبه های هند و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم و لباس های هندی یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

در تور هند دیدن جاذبه های هند و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم و لباس های هندی یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی