چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اول

چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اول

تور هند - دیدنیهای گردشگری

چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اول

چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اول

هند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به 3000 سال پیش از میلاد می‌رسد. هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد و همچنین جاهای دیدنی بسیار جالب و حیرت انگیزی برای بازدید هستند که زیبایی برخی از آنها نفس در سینه تا حبس خواهد کرد، با اول تور همراه باشید تا در این قسمت سه تا از این جاهای دیدنی جنوب هند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • پولاچی

در 40 کیلومتری جنوب Coimbatore شهری قشنگ با گرما و زیبایی خاص در انتظار شماست. این شهر در همه فصول آب و هوای فوق ‌العاده‌ای دارد، و همچنین کار‌های ماجراجویی‌ زیادی برای گردشگران در این شهر وجود دارد. زمان بازدید از این شهر، نسیم با طراوتی را احساس میکنید و لذت میبرید.

  • درانگامبدی

به معنای«محل آواز امواج» است و در حقیقت بیانگر آرامش و راحتی است. این منطقه از سال 1620 تا سال 1845 تحت سلطه دانمارک بود و قلعه Fort Dansborg شاهد تاریخ سلطه دانمارک در این شهر میباشد Tharangambadi یا Tranquebar جای مناسبی برای دیدن بخشهای فوق ‌العاده و بی نظیر جنوب هند است.

  • تلیچری tellicherry

این منطقه به«پاریس مالابار»هم شهرت دارد و مسافران می توانند شب بخاطر ماندنی را در ساحل این شهر کوچک تجاری بگذرانند. این شهر به عنوان شهر کریکت، کیک و سیرک و بخشهای گردشگری بی ‌حد و حصری معرفی می‌شود. در هنگام جزر آب دریا شما می‌توانید تا نزدیکی جزیره Dharmadam گام بردارید یا تا ساحل Muzhappilangad اتومبیل رانی کنید.

چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اولReviewed by تور ارزان on Dec 15Rating: 3.5چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اولچند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اول - تور ارزان هند - جاهای دیدنی جنوب هند - تور هند - جاذبه های گردشگری هند

چند مکان بکر در جنوب هند-قسمت اول – تور ارزان هند – جاهای دیدنی جنوب هند – تور هند – جاذبه های گردشگری هند

1 دیدگاه

  1. کامران . شریفیان گفت:

    با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی