داستانی درباره جشنواره هولی (قسمت 2)

داستانی درباره جشنواره هولی (قسمت 2)

تور هند

داستانهای جشنواره هولی

داستانی درباره جشنواره هولی:

(قسمت 2)

داستان عشق رادا و کریشنای تیره رنگ:

در داستانهای هند آمده که ویشنو در چندین چهره خود را نشان میداد. کریشنا نیز یکی از چهرهای ویشنوست. در داستانها آمده کریشنا پوستی آبی دارد که ریشه در زمان تولدش دارد. وقتی پوتانا، مادر رضاعی کریشنا، کریشنا را با شیرش مسموم کرد،کریشنا رنگش آبی شد.

میگویند کریشنا کودکیش در ایالت و ناحیه براج در شمال هند سپری شده. جایی که یکی از ریشه های داستان های هولی را در خود دارد. کریشنا در نوجوانی عاشق رادا شد ولی میترسید بخاطر رنگ پوستش او را نخواهد. مادر کریشنا از بی قراری های کریشنا خسته شده بود پس به او گفت برو بر صورت رادا رنگی که دوست داری بپاش و کریشنا نیز عمل کرد. بنابراین رابطه رادا و کریشنا سر گرفته شد؛ پیشینه جشن هولی را به اتفاق رنگ کردن پوست رادا توسط کریشنا مرتبط می دانند.

داستانی درباره جشنواره هولی (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jun 1Rating: 3.0داستانی درباره جشنواره هولی قسمت دومدیدن جاذبه های هند و جشنواره های هند بخصوص جشنواره هولی از جمله سرگرمی های شما در تور هند خواهد بود. اگر علاقمندید که به هند سفر کنید، اول تور کمکتان می کند تا با داشتن اطلاعات کافی تور ارزان هند را تجربه کنید.

دیدن جاذبه های هند و جشنواره های هند بخصوص جشنواره هولی از جمله سرگرمی های شما در تور هند خواهد بود. اگر علاقمندید که به هند سفر کنید، اول تور کمکتان می کند تا با داشتن اطلاعات کافی تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی