آداب و رسوم برگزاری جشن هولی در ورینداوان

آداب و رسوم برگزاری جشن هولی در ورینداوان

تور هند

جشن هولی ورینداوان

آداب و رسوم برگزاری جشن هولی در ورینداوان:

تماشای جشنواره ها در هند بسیار هیجان انگیز است. اما خوب است در مورد هولی و برگزاری اش در شهرهای مختلف هند نیز بدانید.

ورینداوان:

هندی ها ورینداوان را شهری مقدس می دانند چون ویشنو یا کریشنا دوران خردسالیش را در ورینداوان سپری کرده بود. در شهر ورینداوان، مردم شهر یازده روز قمری قبل از هولی، مراسمی جالب و دیدنی تحت عنوان فلون والی هولی برگزار می کنند. در زمان برگزاری مراسم اغلب مردم به معبد شهر بنکه بیهاری مراجعه می کنند و در عوض پودر، گل های رنگی روی جمعیت حاضر می ریزند. البته این به قدیم برمیگردد حالا پودرهای رنگی هم در این جشن وجود دارند و ضمن گل های ریز و زیبا، پودرهای رنگی هم بر سر و روی مردم پاشیده خواهد شد. خوب است بدانید که در ورینداوان و ماتورا، جشن هولی را 16 روزه برگزار می کنند.

آداب و رسوم برگزاری جشن هولی در ورینداوانReviewed by Yeganeh on Jun 12Rating: 3.0آداب و رسوم برگزاری جشن هولی در ورینداواندیدن جاذبه های هند و جشنواره های هند بخصوص جشنواره هولی از جمله سرگرمی های شما در تور هند خواهد بود. اگر علاقمندید که به هند سفر کنید، اول تور کمکتان می کند تا با داشتن اطلاعات کافی تور ارزان هند را تجربه کنید.

دیدن جاذبه های هند و جشنواره های هند بخصوص جشنواره هولی از جمله سرگرمی های شما در تور هند خواهد بود. اگر علاقمندید که به هند سفر کنید، اول تور کمکتان می کند تا با داشتن اطلاعات کافی تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی