تفریحات قصر جال محل هند

تفریحات قصر جال محل هند

تور هند

جال محل

تفریحات قصر جال محل هند:

خوشگذرانی در جال محل:

از جمله تفریحاتی که با مراجعه به این جاذبه در انتظار گردشگران است، قدم زدن اطراف جال محل این کاخ چند صد ساله و دریاچه ساگار است که جال محل را محاصره کرده؛ ولی تفریح در جال محل به همی گشت زدن ختم نمی شود و سرگرمی های دیگری نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

قایق سواری:

برای اینکه خوب جال محل را ببینید لازم است که قایق سواری را هم تجربه کنید، در دریاچه ساگار قایق های پارویی زیادی در اشکال متفاوت و جالب حواشی دریاچه منتظرند که گردشگران مشتاق را به طرف قصر باشکوه جال محل ببرند. همین قایق سواری چند دقیقه ای تفریحی خوب خواهد بود که ضمن دیدن جال محل تجربه می کنید. اگر روزهای سرد سال برای قایق سواری به ساگار مراجعه کنید بهتر است چون ایام گرم و تابستانی معمولا بوی زننده آب آلوده دریاچه و حشره های موذی برایتان آزار دهنده خواهد بود، به هرحال این تجربه ای خواهد بود که در هر فصلی که بروید با هر سطح آبی باید از سر بگذرانید.

فیل و شتر سواری:

فیل و شتر سواری که یکی از تفریحات پایه و اصلی در شهرهای هند است پس کنار ساگار هم این امکان فراهم است که با فیل های غول آسا و یا شترها به گردش اطراف دریاچه و قصر مشغول شوید.

پرنده نگری:

پرنده نگری از جمله تفریحات پرطرفدار این روزهاست که در تمام دنیا نیز رواج پیدا کرده و علاقمندان بسیار زیادی هم دارد. به دیدن دریاچه ساگار هم که بروید می توانید پرنده های زیادی را در حال پرواز برفراز آن ببینید؛ با اینکه دریاچه چندان تمیز نیست و روزهای گرم سال بوی آن آزار دهنده هم می شود ولی دیدن و غذا دادن به پرنده ها در این محل نیز دوست داشتنیست.

فلامینگوهای این دریاچه خیلی از گردشگران را مجذوب خود می کنند. دمجنبانک، مرغابی، حواصیل خاکستری، مرغ مگس خوار و ... دیگر گونه های این دریاچه هستند. ساگار در کل 150 گونه پرنده دارد. جالب است بدانید قبلا اینجا می توانستید حیواناتی همچون گوزن، گربه وحشی، روباه و گراز هندی و ... را هم ببینید؛ البته حالا دیدن چنین حیواناتی در این محل محال شده جز جانداران کوچک تر و برخی گونه های آبزی. حالا ساگار بیشتر مناسب رشد و تکثیر حشرات، آبزیان، خزه ها و موجودات ذره بینی است.

خرید سوغاتی در کنار ساگار:

کسانی که به جیپور سفر می کنند دوست دارند هر بار جال محل را هم ببینند، بنابراین مردم جیپور هم محصولات و صنایع دستی خود را در این محل به گردشگران عرضه می کنند. از دست فروشان حاضر در جال محل می توانید کفش های دست دوز، جا سوییچی، خوراکی های خوشمزه ای چون آجیل و... را به عنوان یادگار یا سوغاتی خریداری کنید.

عکاسی:

جال محل از جمله معدود بناهاییست که داخل آب جای دارد بنابراین دوربین عکاسی را فراموش نکنید، از مناظر ساگار و قصر جال محل عکس بگیرید و تصاویری به یادماندنی را از این جاذبه ثبت کنید.

تفریحات قصر جال محل هندReviewed by Yeganeh on Jun 29Rating: 3.0تفریحات قصر جال محل هنداگر مایلید در تور هند، جاذبه های هند و جال محل هند را نیز ببینید. اول تور راهنماییتان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور هند، جاذبه های هند و جال محل هند را نیز ببینید. اول تور راهنماییتان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی