تفریحات دروازه هند

تفریحات دروازه هند

تور هند

دروازه هند

تفریحات دروازه هند:

تفریح در دروازه هند:

هند کشوریست با جاذبه های بی شمار که اگر بخواهید تمام دیدنی هایش را ببینید باید چند وقتی را در هند سپری کنید، که اینکار برای مسافران موقت هند غیر ممکن است ولی می توانید با یک برنامه ریزی درست از مهم ترین جاذبه های این کشور دیدن کنید.

دروازه هند یکی از این جاذبه هاست که توصیه می کنیم حتما از آن دیدن کنید، چرا که این سازه سمبل و یادبودی از شهدای هند است و در واقع بخشی از تاریخ کهن هند را بر دوش دارد.

البته بازدید از دروازه هند تنها کار سرگرم کننده در کنار این جاذبه نیست.

اطراف این جاذبه بسیار برای تفریح بچه ها هم مناسب است. کنار این دروازه پارکی بزرگ وجود دارد که کودکان زیادی در آن مشغول بازی هستند. از غروب آفتاب تا نیمه های شب این پارک با نورپردازی های زیبا نظر گردشگران را به خود جلب می کند و آن را به محلی خوب برای کمی استراحت و تفریح تبدیل می کند.

دروازه هند تفریحات و فعالیت های زیادی نیز برای گردشگران و مراجعان دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

پیک نیک:

دروازه هند یکی از مکان های بسیار خوب برای پیک نیک در دهلی نو بشمار می رود. همراه خانواده یا دوستان خود می توانید ساعاتی خوش را در این محل پیک نیک کنید و خوش بگذرانید.

هر روز ساعات اولیه صبح خیلی ها در پارک اطراف دروازه هند مشغول نرمش و پیاده روی می شوند و با دویدن این پارک را طی می کنند. پس اگر جایی برای ورزش و دویدن می خواهید این پارک گزینه خوبیست.

عکاسی:

عکاسان زیادی علاقمند عکاسی در اطراف این جاذبه هستند، چند عکاس هم نزدیک دروازه حضور دارند که اگر دوست داشته باشید از شما عکس می گیرند.

خرید:

شهرت دروازه هند و حضور گردشگران بسیار اطراف این یادبود سبب شده که دروازه هند پاتوقی برای دستفروشان محلی شود که محصولات و صنایع دستی خود را عرضه می کنند، بنابراین خرید سوغات را هم برای شما تسهیل می کنند. البته خوراکی هم دارند.

گردش در اطراف:

نزدیک دروازه جاذبه های زیادی وجود دارد که برای سرگرمی و تفریح گزینه های خوبی هستند، تنها باید یکی را انتخاب کنید. سالن سینمای نزدیک دروازه همواره فیلم های خوب بالیوود را پخش می کند. چند موزه هم نزدیک دروازه هند وجود دارد. مسجد جما نیز عبادتگاهی است که اگر دوست داشته باشید می توانید در آن مشغول عبادت شوید.

قایق سواری:

جالب است بدانید پارک نزدیک دروازه هند حوضچه ای بسیار دیدنی دارد که امکان قایق سواری برای مراجعان در آن فراهم است. معمولا مردم شب ها برای قایقرانی به این حوضچه مراجعه می کنند چون شب ها پارک چراغانی می شود و تفریح و گردش در آن دلپذیرتر است.

در محوطه اطراف دروازه و داخل پارک قرار است یک موزه با عنوان موزه ی جنگ بسازند این موضوع در سال 2016 مطرح شد اما هنوز از اجرای آن خبری نیست.

تفریحات دروازه هندReviewed by Yeganeh on Jun 16Rating: 3.0تفریحات دروازه هنددر تور هند دیدن جاذبه های هند بخصوص دروازه هند یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

در تور هند دیدن جاذبه های هند بخصوص دروازه هند یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی