بهترین زمان برای بازدید از دروازه هند

بهترین زمان برای بازدید از دروازه هند

تور هند

دروازه هند

بهترین زمان برای بازدید از دروازه هند:

بهترین زمان بازدید:

شما در تمام ایام سال و به صورت 24 ساعته می توانید از دروازه هند دیدن کنید، ولی اگر دوست دارید که این جاذبه را در زیباترین حالتش مشاهده کنید بهتر است هنگام غروب خورشید به سمت این دروازه بروید چرا که در این هنگام نورهای زرد رنگی به سمت دروازه تابیده می شود که یادبود مانند شی ای طلایی و درخشان نشان می دهد که هر چشمی را مجذوب خود می کند.

اطراف و جو خود این دروازه زیبا سایر جاذبه های نزدیکش همیشه شاد و سرزنده است و هر وقتی که به دیدن و گردش در اطراف این جاذبه بروید حسابی به شما خوش می گذرد. در نظر بگیرید که چون دهلی در طول روز هوایی گرم دارد بنابراین اهالی شهر معمولا شب ها برای گردش و دیدن این جاذبه زیبا به طرفش سرازیر می شوند. البته این موضوع باعث نمی شود که نتوانید صبح ها و ظهرها از این جاذبه دیدن کنید چون اطراف دروازه هند بستنی فروش ها حضور دارند و شما را به خوردن بستنی شیرین و خوشمزه ای دعوت می کنند.

تا جایی که امکان دارد بهتر است فوریه تا آوریل (اسفند تا اردیبهشت) به دهلی نو سفر کنید، چرا که در این ایام دهلی آب و هوایی خوب دارد.

حقیقت هایی درمورد دروازه هند دهلی نو:

دروازه هند عظیم و الجثه ترین یادبود جنگ است که در هند ساخته شده است.

حدودا ده سال زمان صرف ساخت و تکمیل دروازه هند صرف شد. از 10 فوریه 1921 تا 12 فوریه 1931میلادی.

به سبک معماری دروازه هند سبک طاق پیروزی می گویند چون معماری برای ساخت سازه از طاق پیروزی فرانسه الهام گرفته بود.

روز بزرگداشت پیروزی هند که فرا برسد، اهالی ساکن دهلی نو به دور دروازه هند جمع می شوند و با خوردن خوراکی های خیابانی پیروزی هند را در کنار یکدیگر جشن می گیرند. این مراسم هر سال در 10 فوریه (22 بهمن) ساعت 16:30 برگزار می شود.

در مراسم بزرگداشت پیروزی هند سواره نظام، تفنگچی، فرمانده هان اصلی و خانواده های سلطنتی حاضر هستند و اطراف دروازه هند این روز را جشن می گیرند.

پارک نزدیک دروازه نیز بسیار پرطرفدار است و یکی از اماکن محبوب دهلی نو برای پیک نیک بشمار می رود و خانواده های هندی را بخصوص عصرها به سوی خود جذب می کند. دستفروشان و موزیسین های خیابانی نیز در این ساعات در این محل حضور دارند.

مراسم و رژه در اطراف دروازه هند:

گفتیم که دروازه هند و جاذبه های اطرافش به لحاظ سیاسی و ملی برای مردم هند جایگاه بخصوصی دارد از این رو اینجا یکی از بهترین جاهای شهر دهلی برای برگزاری جشن های ملی و میهنی خواهد بود. هر سال در تاریخ 26 ژانویه که روز ملی هند است، رژه ای اطراف دروازه هند اجرا می شود. این رژه را از جلوی منزل رییس جمهور که نزدیک دروازه هند است شروع و در مقابل دروازه به پایان می رسانند. اگر دوست دارید که با اعتقادات و فرهنگ هندی ها بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که در این روز به دیدن دروازه هند بروید.

بهترین زمان برای بازدید از دروازه هندReviewed by Yeganeh on May 31Rating: 3.0بهترین زمان برای بازدید از دروازه هنددر تور هند دیدن جاذبه های هند بخصوص دروازه هند یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

در تور هند دیدن جاذبه های هند بخصوص دروازه هند یکی از بخش های سرگرم کننده برای شما خواهد بود. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان هند را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی