تور نوروز پاریس

تور نوروز پاریس

بهترین تور نوروز پاریس

تور نوروز پاریس

تور نوروز پاریس

        پاریس دارای آب و هوایی اقیانوسی است و تحت تأثیر جبهه‌های هوای اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد. پاریس، عروس شهرهای دنیا، از دیرباز محل جذب هنرمندان بوده است. پاریس را بخاطر شب زنده داری، رستوران ها و کافه های کنار پیاده رو دوست دارند و برج ایفل، کلیسای نوتردام، کاخ ورسای، خیابان شانزه لیز از مهمترین جاذبه های گردشگری پاریس می باشند. پاریس مکانی برای لذت بردن از غذاهای خوب، هنر های عالی و بناهای باشکوه بوده و مکانی برای نشستن و لذت بردن از زندگی در کافه های کنار خیابان می باشد.
موزه لوور در پاریس محل نگه داری تابلوی مونا لیزا و یکی از بزرگترین گالری های هنری دنیاست . یکی از مشخصه های شهر نشستن در کنار رودخانه سن است . پاریس همچنین جایی ست که می نوانید برج نمادین ایفل را در آن پیدا کنید ، این برج به عنوان سردر ورودی شهر برای نمایشگاه جهانی سال 1889 ساخته شده است و 324 متر بلندی دارد . کمی بیشتر از 2 سال و دو ماه صرف ساختن آن شده است .
در زیر این شهر می توان دخمه های قدیمی پاریس را کشف کرد . غارها و تونلهای تاریخی که قسمت هایی از آن برای امنیت بیشتر بازسازی شده و امکان بازدید از آن وجود دارد .می توانید سفر خود را از جنوب دروازه قدیمی شهر ، در کاخ Denfert-Rochereau شروع کنید . این غارهای قرن هجدهمی به عنوان یک شهر در موزه پاریس طبقه بندی شده اند.

پاریس دارای یک فضای شیک و لوکس است و بسیاری از بزرگترین نام های دنیای مد در آن حضور دارند . شهر همچنین مملو از مغازه های آنتیک و قدیمی است . سری به کتاب فروشی Shakespeare and Company بزنید و از دکوراسیون آن همانند ادبیاتش لذت ببرید .
خیابان شانزالیزه احتمالاً معروفترین بلوار مرکز خرید در شهر محسوب می شود و با داشتن هرچیزی از لباس و اسباب بازی گرفته تا وسایل الکترونیکی به خودی خود مقصدی توریستی برای گردشگران به شمار می رود.
پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است.

تور نوروز پاریسReviewed by اول تور on Jan 23Rating: 3.5تور نوروز پاریسپاریس دارای آب و هوایی اقیانوسی است و تحت تأثیر جبهه‌های هوای اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد. پاریس، عروس شهرهای دنیا، از دیرباز محل جذب هنرمندان بوده است.

پاریس دارای آب و هوایی اقیانوسی است و تحت تأثیر جبهه‌های هوای اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد. پاریس، عروس شهرهای دنیا، از دیرباز محل جذب هنرمندان بوده است.

4 دیدگاه ها

  1. جمشیدی گفت:

    سلام این مقالتون عالی بود . شما تور ارزان برای پاریس هم دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ن.تهرانی گفت:

    شما تور ارزان برای انگلیس هم دارید ؟

  3. مهدی گفت:

    خیلی خوبه نوروزو آدم تو پاریس باشه 🙂

  4. مریم گلی گفت:

    من که دارم پولامو جمع میکنم امسال برم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی