تور نوروز لندن

تور نوروز لندن

بهترین تور ارزان نوروز لندن

تور نوروز لندن

تور نوروز لندن

فصل بهار در انگلستان زود شروع می‌شود و زمان مناسبی برای سفر به این کشور است. ولی با این حال، حتماً لباس‌های بارانی و چتر همراه خود ببرید. زمستان‌های متعادل و بازارهای کریسمس باعث می‌شوند که لندن در ماه‌های نوامبر و دسامبر هم مقصدی محبوب باشد.از نظر آب و هوایی، لندن شهری معتدل است که تابستان‌های گرم و زمستان‌هایی نبستاً‌ سرد دارد. ولی دمای هوا در این شهر هیچ‌وقت خیلی سرد و سوزناک نمی‌شود.بارش باران در این شهر امری عادی است که در تمام طول سال رخ می‌دهد. ولی فقط بعضی وقت‌ها در طول زمستان برف می‌بارد ولی ضخامت آن از چند میلی‌متر بیشتر نمی‌شود.

    لندن، شهری در شمال غرب اروپا و در کنار رود تیمز قرار دارد و شهری تاریخی محسوب می‌شود. چراکه تاریخ ساخت آن به زمان روم باستان باز می‌گردد. رودخانه تیمز شهر را تقسیم به دو بخش شمالی و جنوبی می‌کند. لندن حدود ۱۵۸۳ کیلومتر مربع مساحت دارد و حدود ۸٫۶۳ میلیون نفر را در خود جای می‌دهد.
لندن یکی از دیدنی ترین شهرهای توریستی جهان است که سالانه گردشگران زیادی را از گوشه و کنار دنیا به خود جذب می کند. مطمئنا شما هم با دیدنی های لندن عاشق این شهر تاریخی و بینظیر می شوید،کشور انگلیس را همه می شناسیم. لندن پایتخت آن بسیار معروف است و تاریخی غنی دارد که باعث می شود که بخواهیم برای دیدن ساختمان ها و بناهای تاریخی آن به این شهر سفر کنیم. اما چیزی که در این کشور وجود دارد و دلمان برای آن پر می کشد طبیعت زیبا و سبزش است که همه را محسور خود می کند. جاذبه های طبیعی انگلیس بسیار زیاد هستند. اگر به دنبال چشم اندازهای فوق العاده می گردید، کشور مناسبی را انتخاب کرده اید. از صخره های دراماتیکی که در سواحل بالا رفته اند تا غارهای باستانی این کشور همگی به ارزش سفر به آن جا می افزایند.

تور نوروز لندنReviewed by اول تور on Jan 24Rating: 3.0تور نوروز لندنفصل بهار در انگلستان زود شروع می‌شود و زمان مناسبی برای سفر به این کشور است. ولی با این حال، حتماً لباس‌های بارانی و چتر همراه خود ببرید. زمستان‌های متعادل و بازارهای کریسمس باعث می‌شوند که لندن در ماه‌های نوامبر و دسامبر هم مقصدی محبوب باشد.از نظر آب و هوایی، لندن شهری معتدل است که تابستان‌های گرم و زمستان‌هایی نبستاً‌ سرد دارد

فصل بهار در انگلستان زود شروع می‌شود و زمان مناسبی برای سفر به این کشور است. ولی با این حال، حتماً لباس‌های بارانی و چتر همراه خود ببرید. زمستان‌های متعادل و بازارهای کریسمس باعث می‌شوند که لندن در ماه‌های نوامبر و دسامبر هم مقصدی محبوب باشد.از نظر آب و هوایی، لندن شهری معتدل است که تابستان‌های گرم و زمستان‌هایی نبستاً‌ سرد دارد

3 دیدگاه ها

  1. صبا . مهدوی گفت:

    خیلی زیباس . میشه برای تور ارزان لندن من رو راهنمایی کنید ؟

  2. محمد گفت:

    آدم دوس داره که ی تور نوروز لندن بگیره و نوروز امسالو لندن باشه

  3. زیبا گفت:

    واقعا که فوق العادس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی