تور نوروز رم

تور نوروز رم

بهترین تور نوروز رم

تور نوروز رم

تور نوروز رم

رم، شهری پر از انواع مقبره‌ها، معابد باشکوه، ساختمان‌های قرون وسطی، قصرهای عصر رنسانس و کلیساهای دوران باروک است. مردم رم که گرفتار زندگی روزمره‌شان هستند به طرز شگفت‌آوری در کنار تاریخ و اسطوره زندگی می‌کنند. رم پایتخت کشور ایتالیا و همچنین مرکز استان لاتسیو ایتالیا است. رم در کنار رودخانه توِره و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته است. کشور واتیکان در درون شهر رم قرار گرفته است.اوج هجوم گردشگران به رم در بهار و پاییز است. در این دو فصل، شهر پر از اتوبوس‌های توریستی است که مملو از مسافرند.به همین دلیل با بهترین تور ارزان رم تعطیلات نوروز خود را سپری کنید.
تابستان‌ها، رمی‌ها برای تعطیلات به کنار دریا یا کوهستان‌های اطراف می‌روند و به همین خاطر خیابان‌های شهر ترافیک سبک‌تری دارند، اگر در این فصل به رم سفر کردید، صبح زود از خواب بلند شوید و قبل از گرم شدن هوا از چند جای دیدنی شهر بازدید کنید. 
فرودگاه اصلی رم، لئوناردو داوینچی نام دارد.
فرودگاه سیامپینو، دومین فرودگاه رم است که اکثر پروازهای داخلی و بعضی از پروازهای بین‌المللی در آن به زمین می‌نشینند. با وجود این دو فرودگاه بزرگ، شما هر وقت از سال که بخواهید، براحتی به رم دسترسی دارید. فرودگاه داوینچی در 26 کیلومتری جنوب غربی و فرودگاه سیامپنیو در 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر ساخته شده اند و از آنها قطارها یا اتوبوس‌های مستقیمی به سمت مرکز شهر در تردد هستند.

تور نوروز رمReviewed by تور نوروز on Feb 21Rating: 3.5تور نوروز رمرم شهری پر از انواع مقبره‌ها، معابد باشکوه، ساختمان‌های قرون وسطی، قصرهای عصر رنسانس و کلیساهای دوران باروک است. مردم رم که گرفتار زندگی روزمره‌شان هستند به طرز شگفت‌آوری در کنار تاریخ و اسطوره زندگی می‌کنند

رم شهری پر از انواع مقبره‌ها، معابد باشکوه، ساختمان‌های قرون وسطی، قصرهای عصر رنسانس و کلیساهای دوران باروک است. مردم رم که گرفتار زندگی روزمره‌شان هستند به طرز شگفت‌آوری در کنار تاریخ و اسطوره زندگی می‌کنند

2 دیدگاه ها

  1. محمد گفت:

    نوروز امسال اگه بشه که حتما ی سفر به رم میکنم حتما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی