تور نوروز بارسلون

تور نوروز بارسلون

تور نوروز بارسلون

تور بارسلون

تور نوروز بارسلون

         بارسلونا در ساحل شمالی دریای مدیترانه واقع شده و یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا می‌باشد. نام این شهر برای گردشگران می‌تواند به مفهوم ترکیبی از حمام آفتاب، پلاژ، فرهنگ، تاریخ، خوراکی، زندگی روزانه و شبانه باشد. در واقع بارسلونا ترکیبی از پیشرفت هنر (آوانگارد) و تاریخ را در خود دارد. بارسلونا مرکز کاتالونیا است. چند تا از مهمترین جشن های اروپا در بارسلون برگزار می شود مثل السونار. این شهر آب و هوای مدیترانه‌ای دارد، قدمتی چهار هزار ساله دارد و آثاری مربوط به دوران نوسنگی از آن به دست آمده است. مردم مختلفی ساکن این شهر بوده‌اند از جمله مردمان ایبری، کارتاژی ها، رومی‌ها - و ...
فرودگاه ال پرات فرودگاه بین المللی شهر بارسلون است که در فاصله ۱۳ کیلومتری در جنوب خاوری این شهر واقع شده است. پس از پیاده شدن از هواپیما می توانید با اتوبوس‌های هواپیمایی (آئروباس ها) به مرکز شهر بروید.
بارسلون به عنوان یک شهر رومی تأسیس شد و بعدها پایتخت کنت‌های بارسلون گشت. پس از پیوستن به پادشاهی آراگون یکی از شهرهای مهم امپراتوری آراگون بود. این شهر در طول تاریخ خود بارها مورد تصرف قرار گرفت. امروزه بارسلون یکی از مراکز مهم فرهنگی و به یکی از مقصدهای اصلی گردشگران بدل گشته و از میراث فرهنگی غنی برخوردار است.

باری گوتیک مرکز شهر قدیم بارسلون است که با وجود برخی تغییرات ایجاد شده هنوز در آن کارهای معماری آنتونیو گائودی که در سرتاسر شهر آن‌ها را می‌توان یافت، قابل توجه است. بهترین بنا و معروف‌ترین کار او کلیسای ناتمام ساگرادا فامیلیا است هزینه‌های آن از کمک‌های شخصی تأمین می‌شود،جاذبه‌هایی چون  مکان‌های آرام، تابش لذت‌بخش آفتاب و غذاهای بی‌نظیر. بدون شک، سفر به بارسلون یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرها خواهد بود البته به یاد داشته باشید که بارسلونا مقصد ارزانی برای سفر نیست.
بارسلون نامی است که با شنیدنش تصاویر فراوانی در ذهن شکل می‌گیرد، از کریستوف کلمب گرفته تا آثار باستانی، محله‌های قدیمی، گاوبازی و حتی فوتبال. این شهر مجموعه‌ای از تمام جاذبه های شهرهای مدیترانه‌ای است.
فصل کوتاه بهار در بارسلون، ایده‌آل‌ترین زمان سفر به شمار می‌آید. دمای دلپذیر این فصل بین ۱۵٫۶  تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد، متغیر است. شما در این زمان به دور از شلوغی‌های تابستان، از گشت و گذار در شهر و فستیوال‌های کارناوالی، لذت فراوانی خواهید برد.

تور نوروز بارسلونReviewed by اول تور on Feb 14Rating: 3.0تور نوروز بارسلونبارسلونا در ساحل شمالی دریای مدیترانه واقع شده و یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا می‌باشد. نام این شهر برای گردشگران می‌تواند به مفهوم ترکیبی از حمام آفتاب، پلاژ، فرهنگ، تاریخ، خوراکی، زندگی روزانه و شبانه باشد.

بارسلونا دبارسلونا در ساحل شمالی دریای مدیترانه واقع شده و یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا می‌باشد. نام این شهر برای گردشگران می‌تواند به مفهوم ترکیبی از حمام آفتاب، پلاژ، فرهنگ، تاریخ، خوراکی، زندگی روزانه و شبانه باشد.ر ساحل شمالی دریای مدیترانه واقع شده و یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا می‌باشد. نام این شهر برای گردشگران می‌تواند به مفهوم ترکیبی از حمام آفتاب، پلاژ، فرهنگ، تاریخ، خوراکی، زندگی روزانه و شبانه باشد.

2 دیدگاه ها

  1. ممدرضا گفت:

    ینی میشه نوروز امسالو برم بارسلون :/

  2. محمد گفت:

    شهر بارسلون یک شهر خیلی خیلی زیباییه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی