راهنمای دسترسی بازار مرکادو د سونورا

راهنمای دسترسی بازار مرکادو د سونورا

تور مکزیک

بازار مرکادو د سونورا

راهنمای دسترسی بازار مرکادو د سونورا مکزیک:

دسترسی و هزینه بازار سونورا:

 نکاتی هست که خوب است پیش از بازدید بازار سونورا اطلاع داشته باشید:

 هزینه:

 با هر مقدار بودجه و هر طبقه ی اجتماعی که در آن قرار داشته باشید به راحتی می توانید با خیال راحت از این بازار محصولاتی ترسناک خریداری کنید به همین علت میانگین قیمتی برای بازار سونورا تعیین نمیکنیم.

زمان بازدید:

از ۷ صبح تا ۷ شب

این بازار در کل مکزیک شهرت و آوازه زیادی دارد و میتوانید با استفاده اتوبوس، تاکسی و اتومبیل شخصی خیلی زود و راحت به بازار سونورا برسید. فقط باید به راننده اسم بازار را بگویید و ایستگاه بازار جادوگران را در راهنمای استفاده از اتوبوس پیدا کنید.البته دقت کنید که معمولا اغلب مسافران و بازدید کنندگان این بازار با اتومبیل شخصی و تاکسی به سونورا سفر میکنند.

 آدرس: مکزیک، ونوستیانو کارآنسا،مرکز زونا، فرای سروادو ترسا د میر.

راهنمای دسترسی بازار مرکادو د سونوراReviewed by Yeganeh on Feb 5Rating: 3.0راهنمای دسترسی بازار مرکادو د سونورااگر علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی حضور داشته باشید ما تور مکزیک را پیشنهاد می کنیم و گزینه های خوبی برای گردش و تفریح در این کشور برای شما داریم.در ادامه در اول تور با یکی از جاذبه های ترسناک و عجیب مکزیک یعنی بازار مرکادو د سونورا آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی حضور داشته باشید ما تور مکزیک را پیشنهاد می کنیم و گزینه های خوبی برای گردش و تفریح در این کشور برای شما داریم.در ادامه در اول تور با یکی از جاذبه های ترسناک و عجیب مکزیک یعنی بازار مرکادو د سونورا آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی