مراکز خرید استانبول (2)

مراکز خرید استانبول (2)

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول (2)

مرکز خرید اپتیموم استانبول:

          مجتمع تجاری اپتیموم مثل چند مرکز خرید معروف استانبول، فروشگاه های زیادی از انواع برندهای مشهور دنیا و ترکیه را در خود دارد. علاوه بر فروشگاه های متنوع امکانات تفریحی زیادی هم در این مجتمع فراهم شده. برای خرید در مرکز خرید اپتیموم گزینه های زیادی از برنده های مشهور و معتبر همچون منگو، آدیداس، نایک، یو اس پولو و ... را برای خرید خواهید داشت. برای خرید از تمام این برندها باید ۵ طبقه مجتمع را بگددید.

        در اپتیموم هر دو نوع فروشگاه ها و مغازه های زنجیره ای و شعبه های مشهور به علاوه فود کورت در حال فعالیت هستند. از قسمت های قابل توجه مرکز خرید  اپتیموم و امکاناتش می توان به، زمین اسکیت روی یخ و سالن سینمایی آن اشاره کرد.

       اپتیموم یکی از معتبرترین مجتمع های تجاری شهر استانبول محسوب می شود. برای رسیدن به مرکز خرید اپتیموم لازم است به محله ینی صحرا و بخش آسیایی استانبول مراجعه کنید، این بخش از شهر دسترسی بسیار عالی به وسایل حمل و نقل عمومی شهر نیز دارد.

آدرس: ترکیه، استانبول، آتاشهیر، خیابان استقلال ۲/B، ینی صحرا

ساعات کار: ۱۰ تا ۲۲ شب.

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول :

ویاپورت مارینا فقط شامل فروشگاه نمی شود این این مجتمع در واقع مجموعه ای است که مرکز خرید، سرگرمی، گردشگری، آکواریوم و مرکز تجارت را در خود جای داده و در ضمن در حاشیه دریای مرمره واقع شده است که جذابیتش را بیشتر می کند. جالب است بدانید ویاپورت مارینا یکی از اولین مراکز خرید حاشیه دریا محسوب می شود.

 در این مرکز خرید طیف وسیعی از برندها و فروشگاه های معروف جهان مشغول به فعالیت هستند. در کنار فروشگاه ها چندین کافه و رستوران درجه یک نیز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

 چنانچه می خواهید در این مجموعه گردش کنید، شهربازی ویاسی (ViaSEA) را هم در برنامه خود جای دهید.

آدرس: ترکیه، استانبول، توزلا، خیابان بالیکجیلار شماره ۲۰، محله جامی

ساعات کار: ۱۰ تا ۲۲ شب.

مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول :

        مجتمع تجاری اوزدلیک، با این که در مقابل بقیه مراکز خریدی که تاکنون گفته شده کمی کم وسعت تر است، ولی بخاطر موقعیت جای گیری اش و محله آن یعنی محله لونت استانبول و بخاطر امکانات فروشگاه های خوبش، موفق شده در تراز همین مراکز خرید بزرگ قرار بگیرد. این مجتمع تجاری دقیقا در کنار مجتمع تجاری مشهور کنیون واقع شده است، در ضمن مترو سیتی هم در کنار آن قرار گرفته که پیشنهاد می کنیم بازدید و گردش از آن را هم در برنامه خود بگنجانید.

        این مرکز خرید به جز فروشگاه ها و غرفه های لوکس، خصوصیاتی دارد که به آن ها معروف است. از جمله ویژگی های شاخص این مرکز خرید سقف سبز و گلخانه ای آن است. جایی که مردم را برای ساعاتی از همهمه و ازدهام بیوک دره دور می کند.

این مجتمع تجاری علاوه بر فروشگاه های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیک، بخاطر فروشگاه های لوازم خانگی اش هم بسیار معروف است.

آدرس: ترکیه، شیشیلی، لونت، خیابان بیوک دره 

ساعات کار: ۱۰ تا ۲۲ شب.

مراکز خرید استانبول (2)Reviewed by تور ارزان on Nov 23Rating: 2.5مراکز خرید استانبول (2)مراکز خرید استانبول، تور ارزان استانبول

بهترین مرکز خرید استانبول کجاست ؟ با مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی