بنیاد ماژورل و اهداف آن

بنیاد ماژورل و اهداف آن

تور مراکش

باغ ماژورل مراکش

بنیاد ماژورل و اهداف آن:

معرفی بنیاد ماژورل:

در مراکش و سال ۲۰۰۱ میلادی بنیادی تشکیل شد که در زمینه حفاظت از میراث زیست محیطی، تاریخی و فرهنگی فعالیت های خود را شروع کرد. در آن زمان بنیاد ماجورل به لحاظ قانونی و رسمی به رسمیت شناخته نشده بود و تنها با هدف و منظور حفاظت از زیست بوم منطقه تشکبل شده بود. در چهارم نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی اسم بنیاد ماجورل را برای این تشکل انتخاب کرد. قابل به ذکر است که این بنیاد در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط فرانسه به رسمیت شناخته شد.

کسانی که این بنیاد را تشکیل داده بودند تلاش می کردند تا به امور و مسائل باغ ماژورل رسیدگی کنند و آن را به بهترین باغ جهان مبدل نمایند. در هر حال سعی و کوشش این گروه تازه پا گرفته بی حاصل نماند و امروزه موفق شده که هر سال حدود ۷۰۰،۰۰۰ نفر از مردم ساکن مراکش و گردشگران خارجی را به سوی خود جذب کند.

در سوم دسامبر سال ۲۰۱۱ میلادی باغ ماژورل به شهرتی رسیده بود که تمام خاص و عام آن را می شناختند و حتی فردریک میتراند، وزیر فرهنگ و ارتباطات جمهوری فرانسه به همراه آقای هیمیچی وزیر فرهنگ در کشور پادشاهی مراکش و سفیر فرانسه در مراکش از باغ ماژورل دیدن کردند و موزه بربرها را برای اولین بار در مراکش و باغ ماژورل افتتاح کردند. هم اکنون این بنیاد توسط شاهزاده محمد ششم ایو سن لورن و شاهزاده خانم لالا سلما از خاندان سلطنتی مراکش حمایت و مدیریت می شود.

دسترسی و هزینه:

قبل از بازدید باغ ماجورل خوب است نکاتی درمورد این باغ بدانید که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد:

ساعت های کار:

از 1 اکتبرتا 30 آپریل: 8:00 تا 17:30 عصر.

از 1 می تا 30 سپتامبر: 8:00 تا 18:00 عصر.

ماه رمضان: 9:00 تا 17:00 عصر.

هزینه:

کودکان: رایگان

معادل 94,080 تومان

جالب است بدانید که چنانچه کسی فقیر باشد و بخواهد از این باغ دیدن کند، از او استقبال می شود و کسی مانع ورود افراد تهیدست نمی شود. این افراد می توانند کاملا رایگان از باغ ماجورل بازدید کنند.

نزدیک این باغ فوق العاده و جذاب ایستگاه اتوبوس یا مترویی نیست و می توانید با استفاده از تاکسی و اتومبیل های شخصی به این مکان سفر کنید. فقط برای رسیدن به باغ آدرس زیر را دنبال کنید.

آدرس: آفریقا، مراکش، شهر مراکش، خیابان یعقوب المنصور، باغ ماجورل

جاذبه های نزدیک باغ ماژورل:

مراکش جاذبه ها بسیاری دارد که به راحتی چند ساعتی شما را مشغول و سرگرم خواهند کرد. بعضی از نزدیک ترین جاذبه های نزدیک به باغ ماژورل به قرار زیر هستند:

بنای تاریخی ۷ پرستار: فاصله 1 کیلومتر

مدرسه تاریخی: فاصله 2.7 کیلومتر

پارک عبد السلام: فاصله 1.9 کیلومتر

باغ های کوتوبیا: فاصله 2.3 کیلومتر

بنیاد ماژورل و اهداف آنReviewed by Yeganeh on May 30Rating: 3.0بنیاد ماژورل و اهداف آناگر مایلید که در تور مراکش جاذبه های مراکش و باغ ماژورل مراکش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان مراکش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور مراکش جاذبه های مراکش و باغ ماژورل مراکش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان مراکش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی