قسمت های مختلف باغ ماژورل (قسمت 2)

قسمت های مختلف باغ ماژورل (قسمت 2)

تور مراکش

باغ ماژورل مراکش

قسمت های مختلف باغ ماژورل:

(قسمت 2)

بخش های باغ و محوطه ماژورل:

بوتیک یا فروشگاه ماژورل:

اگر قصد خرید دارید در باغ ماژورل فروشگاهی هست که انواع لباس های محلی و لوازم شخصی و زیورآلات منطقه را عرضه می کند. محصولات این فروشگاه از جنس پنبه، الیاف و هستند و جنس بسیار خوبی هم دارند. اگر به منسوجات و صنایع دستی محلی علاقه دارید این فروشگاه حتما نظرتان را جلب خواهد کرد.

کافه:

بعد از گردش سرگرم کننده و مفرح در باغ ماژورل، رفع گرسنگی و تشنگی با یک نوشیدنی داغ حتما یکی از نیازهای شما برای بدست آوردن انرژی خواهد بود. در باغ ماژورل کافه ای فعالیت دارد که با نوشیدنی های محلی و خوشمزه اش از گردشگران پذیرایی به خوبی پذیرایی می کند.

استخر نیلوفر آبی:

همه گل نیلوفر را اگر از نزدیک ندیده باشیم در تصاویر دیده ایم و خیلی ها این گل را دوست دارند. باغ ماژورل یک استخر نچندان بزرگ دارد که به پرورش و نمایش گل های نیلوفر آبی اختصاص داده شده و زیبایی باغ را بیشتر کرده. در مراکش به علت نوع آب و هوایی که دارد کمتر می توان نیلوفر آبی را در جایی دید و به خاطر بخش گل های نیلوفر باغ ماژورل طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از این استخر زیبا دیدن کنید. می توانید چند دقیقه کنار استخر بایستید و از زیبایی های نیلوفرهای شکفته لذت ببرید.

باغ نخل:

نخل از گونه های گیاهی معمول شمال آفریقاست و در باغ ماژورل نیز بخش اعظمی از باغ را تحت پوشش خود قرار داده. این درخت های بزرگ و زیبا تنوع هم دارند و تنها از یک نوع نیستند. نخل های باغ ماژورل از مناطق متفاوتی همچون هند، جنوب اقیانوس آرام، جزایر قناری، شرق آفریقا و حوزه مدیترانه جمع آوری شده اند بنابراین شما با دیدن این نخل ها در واقع پوشش گیاهی و درختی چند منطقه را دیده اید.

یادواره ایو سنت لوران:

سنت لوران هنرمندی که برای نگهداری باغ ماژورل تلاش فراوانی کرده، در حقیقت سنت لوران باغ ماژورل را از ویرانی نجات داد. وقتی او باغ ماژورل به دست گرفت دوباره آن را زنده کرد و گیاهان زیادی را در آن کاشت. او متولد فرانسه بود و در طراحی لباس فعالیت داشت. در سال ۲۰۰۸ میلادی برای تجلیل از او یک یادواره در ماژورل ساختند. یادواره ای مرمرین که داخل باغ خواهید دید.

باغ بامبو در باغ ماژورل:

بامبو گونه ی متعلق به آسیای شرقی با شاخه هایی کشیده و سبز. در ماژورل بخشی  هست که از این گونه زیبا پوشیده شده. جالب است بدانید بامبو عطر روح بخشی دارد و وقتی نسیم در باغ بپیچد بوی بامبو سرمستتان خواهد کرد.

عمارت کلاه فرنگی:

از جمله زیبایی های این باغ جویبارها و حوضچه های کوچک و بزرگ آن است که جذابیت این باغ را چندبرابر کرده اند. گوشه ای از باغ دقیقا کنار جویبار، بنایی با اسم کلاه فرنگی خودنمایی می کند. این عمارت به سبک کلاسیک عربی- اندلسی ساخته شده.

قسمت های مختلف باغ ماژورل (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jun 3Rating: 3.0قسمت های مختلف باغ ماژورل قسمت دوماگر مایلید که در تور مراکش جاذبه های مراکش و باغ ماژورل مراکش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان مراکش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور مراکش جاذبه های مراکش و باغ ماژورل مراکش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان مراکش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی