معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزی

معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزی

تور مالزی

تور مالزی

معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزی:

اگر قصد سفری ارزان و شرکت در یک تور ارزان مالزی را دارید و هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده اید با اول تور همراه باشید تا بهترین جاذبه های این کشور زیبا را به شما معرفی  کنیم. اینبار قرار است یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی های مالزی که در مرکز کوالالامپور واقع شده است را معرفی کنیم.  شهربازی پر از تفریحات هیجان انگیز. بعد از شناخت این مجموعه تفریحی شاید به سختی بتوانید قید بازدید از آن را بزنید.

این پارک را بیشتر بخاطر  پارک آبی‌اش می شناسند. پارک آبی سان وی لاگون تفریحات مهیجی همچون موج سواری، بادی بوردینگ، بزرگ ترین سرسره آبی مالزی و غول وو'ووزلا را برای گردشگران و میهمانان خود فراهم کرده تا بتوانند ساعات خوشی را در این مجموعه سپری کنند و با خاطری آرام از این مجموعه خارج شوند.

 در این مجموعه حیوانات جالب و کمیابی را خواهید دید. پیاده روی پل معلق مالزی و تجربه هیجان سرسره سواری روی بلندترین سرسره های آبی دنیا همگی در شهربازی سان وی لاگون مالزی برایتان میسر خواهد شد.

شهربازی سان وی لاگون مالزی:

مسلما اگر بخواهیم یکی از بهترین مجموعه های تفریحی را معرفی کنیم سان وی لاگون در صدر آن ها قرار می گیرد. پارکی موضوعی که شهربازی و پارک آبی هم دارد. برای رسیدن به این مجموعه فقط باید به پتالینگ جایا (Petaling Jaya)، منطقه ای در 15 کیلومتری مرکز شهر کوالالامپور مراجعه کنید. حالا مقابل مجموعه هستید با ورود به شهربازی و پارک آبی فقط می توانید خوش بگذرانید و خاطر ساعات خوشی که در آن سپری کردید از مجموعه سان وی لاگون خارج شوید.

پارک بزرگ سان وی لاگون از 6 قسمت مجزا و متفاوت تشکیل شده و مساحتی حدود 35 هکتار را به خود اختصاص داده است:

بخش های این مجموعه بزرگ و کم نظیر شامل: نیکلدیون لاست لاگون، پارک آبی، شهربازی،باغ وحش، پارک هیجان وپارک وحشت است.

به هر قسمت این مجموعه که پابگذارید  سرگرمی های زیاد و سرگرم کننده ای را پیش رو خواهید داشت که دوست دارید تمامشان را تجربه کنید. این پارک موضوعی بسیار وسیع موفق شد در سال افتتاح از 2 میلیون بازدیدکننده استقبال کند، البته این عدد در سال های بعد هم پایدار بوده و سبب شده که سان وی لاگون بتواند عناوین و افتخارات زیادی کسب کند. جالب است بدانید که اولین فلو راید (نوعی شبیه ساز موج سواری) و اولین سینمای 5 بعدی و آبی مالزی، را در مجموعه سان وی لاگون به راه انداختند. درضمن عنوان بزرگترین سرسره آبی جهان در سال 2013، را سرسره وو'ووزلا در سان وی لاگون به خود اختصاص داده است. بعد از آن بزرگترین ساحل مصنوعی موج دار و طولانی ترین پل معلق دنیا نیز شاخص ترین بخش های  این پارک هستند. بازی های هیجانی و تعداد زیادی سرسره های آبی هم تفریحات دیگر سان وی لاگون هستند.

اگر بخواهید خرید کنید و یا چند روز اقامت نزدیک به این مجموعه را تجربه کنید باید بدانید که نزدیک این پارک  چنین امکاناتی فراهم شده.

در بخش های بعدی بیشتر درمورد این پارک موضوعی بزرگ و تفریحات متنوع آن در اول تور صحبت خواهیم کرد....

معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزیReviewed by yegane on Mar 1Rating: 3.0معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزیاگر قصد سفری ارزان و شرکت در یک تور ارزان مالزی را دارید و هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده اید با اول تور همراه باشید تا بهترین جاذبه های این کشور زیبا را به شما معرفی  کنیم. اینبار قرار است یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی های مالزی که در مرکز کوالالامپور واقع شده است را معرفی کنیم.

اگر قصد سفری ارزان و شرکت در یک تور ارزان مالزی را دارید و هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده اید با اول تور همراه باشید تا بهترین جاذبه های این کشور زیبا را به شما معرفی  کنیم. اینبار قرار است یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی های مالزی که در مرکز کوالالامپور واقع شده است را معرفی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی