معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول)

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول)

تور ارزان معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول)

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول)

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول)

امکان ندارد که سفر به کشور دیگری را مقصد خود قرار دهید و در حین زمان سفر خود از مراکز خرید آن سرزمین دیدن نکنید. در هر صورت به دلایل متفاوت چه خرید مایحتاج، محصولات مورد نیاز و چه تهیه سوغاتی ناگزیر خواهید شد از برخی از مراکز خرید دیدن کنید. بنابراین بهتر است اطلاعاتی درمورد بهترین مجتمع های تجاری کشور مقصد بدست آورید تا بهترین محصول و کالا را از بهترین مراکز خریداری کنید و در کنار خرید به تفریح هم بپردازید. در این بخش با معروف ترین مراکز خرید کوالالامپور آشنا خواهید شد. مجتمع هایی که علاوه بر ارائه محصولات تفریحات بسیاری نیز در خود دارند و حتی خدمات استراحتی و غذایی هم دارند:

سوریا کی ال سی سی:

این مجتمع تجاری در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد و تعداد قابل توجهی حدودا ۴۰۰ فروشگاه متفاوت را در بر می گیرد. مرکز خرید سوریا کی ال سی سی در مجاورت برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است و یکی از وسیع ترین فروشگاه های زنجیره ای کوالالامپور بشمار می رود. 

 طیف وسیعی از برندهای خارجی و داخلی در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند. در ضمن در کنار خرید می توانید مدتی از وقت خود را هم به شکم گردی در این مرکز اختصاص دهید، رستوران های سوریا سرویس های شام، ناهار یا عصرانه خوبی ارائه می دهند. تنوع بسیار بالای رستوران های این مرکز در واقع یکی از علل شهرتش است. خوب است از تاکسی برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنید چون بسیار شلوغ است و امکان دارد جای پارک پیدا نکنید.

آدرس : کوالالامپور، سیتی سنتر کوالالامپور، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

پاویلیون:

 پاویلیون با حدود ۵۰۳ مغازه ی مجزا و در مکان سابق مدرسه ی دخترانه ی بوکیت بینتانگ  در سال 2007 احداث شد.

قسمت فروشگاهی این مجتمع تجاری عظیم به 8 قسمت مجزا تقسیم می شود. از جمله آن ها دو بخش مختص برند های مشهور لوازم آرایشی و لباس، تعدادی رستوران، سالن استراحت و محیطی برای اجرای فستیوال ها و جشنواره های مناسبی را می توان نام برد.

 عمده محصولات این مرکز خرید لوکس هستند و همواره می توان برندهای جدید را هم در این مرکز پیدا کرد که محصولات باکیفیت خیلی خوبی دارند.

آدرس : کوالالامپور، محله بوکیت بینتانگ، خیابان بوکیت بینتانگ، مرکز خرید پاویلیون 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

مگامال مید ولی:

مجموعه ای بسیار بزرگ متشکل از دفاتر کاری، مرکز خرید و سه هتل بزرگ. مگامال مید ولی در سال ۱۹۹۹، در زمینی به وسعت ۴۵۰۰ متر مربع ساخته شد. این مجموعه۴۳۰ فروشگاه دارد و در طول دوره کاری خود توانسته دو بار جایزه ی بهترین مجموعه ی مالزی در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ را دریافت کند.

 در مرکز خرید بزرگ مگامال محصولات با قیمت های متفاوت و کیفیت های مختلف عرضه می شوند. رستوران ها و بوفه های این مجموعه هم با خدمات خوبشان توانسته اند افراد زیادی را به این مجتمع جذب کنند. چنانچه دنبال محصول خاصی بودید ولی پیدا نکردید حتما به این مرکز خرید مراجعه کنید، چرا که در این مجموعه حتما می توانید اجناس مورد نظرتان را تهیه کنید.

آدرس : کوالالامپور، منطقه مید ولی، برج جنوبی د گاردنز، اتوبان جلان ساید پوترا، مرکز خرید مگامال 

ساعت دسترسی : ۱۰:۰۰ - ۲۲:۰۰ شب.

معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول)Reviewed by مهدی on Mar 16Rating: 3.5معرفی چند مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی(قسمت اول) اگر اهل سفر هستید، تور مالزی را به شما پیشنهاد میکنیم . مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور مالزی را به شما پیشنهاد میکنیم . مرکز خرید معروف کوالالامپور مالزی از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

2 دیدگاه ها

  1. علی گفت:

    کوالالامپور مالزی رو من خیلی دوست دارم حتما ی سر میرم

  2. رضا گفت:

    مرکز خرید واقعا فوق العادس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی