معرفی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

معرفی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

تور مالزی

مرکز خرید کی ال سی سی

معرفی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی:

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی:

مجتمع تجاری سوریا کی ال سی سی از جمله برترین مراکز خرید مالزی است که می توانید سراغ آن بروید و در آن بهترین خرید عمرتان را تجربه کنید. مرکز خرید سوریا کی ال سی سی در مرکز کوالالامپور و طبقه همکف برج های پتروناس جای گرفته، بنابراین دسترسی به آن بسیار راحت است و با یک تیر دو نشان می زنید هم خرید می کنید و هم برج پتروناس را می بینید. ساختمانی بزرگ شامل 6 طبقه در بدو ورودی سوریا کی ال سی سی نظرتان را جلب خواهد کرد، بیش از هر چیز معماری مدرن این سازه شما را شگفت زده می کند. این مجتمع تجاری معروف مالزی به لحاظ اعتبار و معروفیت با مراکز خرید خیابان فیث اونیو نیویورک رقابت تنگاتنگی دارد، چراکه همچون این مراکز، سوریا کی ال سی سی نیز مرکزی برای اجتماع برندهای معروف دنیاست و البته و امکانات و تفریحات زیاد و متنوعی نیز برای مراجعانش در نظر گرفته. شما علاوه بر خرید از سوریا کی ال سی سی این فرصت را دارید که از مراکز دیدنی و جاذبه های معروف همچون آکواریوم کوالالامپور بازدید کنید.

مجتمع تجاری سوریا کی ال سی سی از جمله شلوغترین و پربازدیدترین مراکز خرید دنیا نیز بشمار می رود. این مجتمع پس از پاویلیون کی ال، توجه ساکنان پایتخت مالزی و گردشگران کوالالامپور را به خود جلب کرده است. کی ال سی سی حدودا 140 هزار متر مربع وسعت دارد و حدود 300 فروشگاه بزرگ و کوچک در آن در حال عرضه انواع محصولات همچون پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم خانه، وسایل دیجیتال و ... هستند و شما می توانید از بهترین برندها خرید کنید. برای شکم گردی نیز لازم نیست از این مجتمع خارج شوید در کی ال سی سی فود کورت، چندین رستوران و کافه نیز وجود دارند که برای رفع گرسنگی گزینه ای خوب بشمار می روند. اینجا تفریح کردن نیز برای خانواده ها فراهم شده سینما، گالری هنری، سالن اپرا و یا مرکز علمی پتروسینز از جمله تفریحاتی هستند که در کی ال سی سی می توانید تجربه کنید. چنانچه بچه ها هم هنگام خرید همراهتان هستند می توانید برای اینکه کلافگی آن ها را از بین ببرید از پارک و زمین بازی مجموعه استفاده کنید و خستگی در کنید.

شب اگر به سوریا کی ال سی سی مراجعه کنید، همزمان دریاچه سمفونی کوالالامپور را هم خواهید. این دریاچه به خاطر رقص آب و نور شهرتی زیادی پیدا کرده و برای استراحت چند دقیقه ای انتخابی عالی خواهد بود.

ارزیابی هزینه:

برای خرید در کوالالامپور باید بودجه بیشتری نسبت به خرید کردن در بازارهای تهران در نظر بگیرید البته بعضی از مراکز آن نیز بسیار ارزان قیمت هستند. اما مرکز خرید سوریای کوالالامپور در گروه گران ترین های این شهر بشمار می رود و تقریبا برند ارزان و متوسط ندارد. ولی مطمئنا تهیه لباس های برند و معروف در مرکز خرید سوریا ارزانتر از تهران تمام خواهد شد.

معرفی مرکز خرید سوریا کی ال سی سیReviewed by Yeganeh on Aug 20Rating: 3.0معرفی مرکز خرید سوریا کی ال سی سیاگر تمایل دارید در تور مالزی جاذبه های مالزی و مرکز خرید سوریا مالزی را ببینید و تور ارزان مالزی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر تمایل دارید در تور مالزی جاذبه های مالزی و مرکز خرید سوریا مالزی را ببینید و تور ارزان مالزی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی