بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی (قسمت 1)

بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی (قسمت 1)

تور مالزی

تایمز اسکوئر

بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی:

(قسمت 1)

اگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با بخش های متفاوت تایمز اسکوئر آشنا شوید:

بخش IT مرکز خرید:

 در بخش آی تی مرکز خرید تایمز اسکوئر هر وسیله الکترونیکی که بخواهید از جمله موبایل ، تبلت ، انواع دوربین های دیجیتال و هر چه که به دنیای دیجیتال و الکترونیک ارتباط داشته باشد را تهیه کنید.

 بیشتر فروشگاه های بخش آی تی در طبقه ی دوم فعالیت می کنند.

شهربازی:

حتما در طول خرید اگر کودکی همراهتان باشد احتمال دارد که تحمل گردش زیاد برای خرید را نداشته باشد، بنابراین خوب است مقداری از وقت خود را در این مرکز خرید به تفریح بچه ها و خود اختصاص دهید. نیازی نیست که  از مرکز خرید خارج شوید، در تایمز اسکوئر به فکر تفریح شما هم بوده اند. فقط باید به طرف طبقه ی ۵ تایمز اسکوئر حرکت کنید. در این طبقه  با شهربازی بسیار بزرگ و مجهز مواجهه خواهید شد که  پاسخگوی هر گروه سنی خواهد بود.

 یکی از دستگاه های مهیج این شهربازی، ترن هوایی است. ترن هوایی با ارتفاع۸۰۰ متری، یعنی مرتفع ترین ترن هوایی در دنیا داخل مروز خرید تایمز اسکوئر، حتی از دیدن آن هم هیجان زده خواهید  شد.

 چندین دستگاه و وسیله بازی مهیج دیگر هم، همچوم ایستگاه کهکشان  ( بخشی ویژه بزرگسالان ) ، اتوبوس دیوانه ، سالن های تیر اندازی با کمان ،سالن های بولینگ و ... . هم در این شهربازی هستند. در ضمن اگر دوست داشته باشید می توانید تولد فرزند خود را در سالن های مخصوص این پارک برگزار کنید و خاطره  ای خوش برایش رقم بزنید.

 هزینه ی بلیط ها:

 بین ۳۰ تا ۵۰ رينگيت برای هر نفر هزینه خواهد داشت.( واحد پول مالزی که هر ۳.۴ رینگیت برابر ۱ دلار آمریکاست )

 ساعات مراجعه

از ساعت۱۲:۰۰-۲۲:۰۰ دوشنبه تا جمعه

از ساعت ۱۱:۰۰-۲۲:۰۰ شنبه، یکشنبه

سالن سینما:

علاقمندان به دنیای سینما در این مرکز خرید هم می توانند سرگرمی جذاب خود را دنبال کنند. سالن های سینمای مرکز خرید تایمز اسکوئر در طبقه ی ۱۳ آن قرار گرفته اند. فیلم دیدن در این سالن ها برایتان منحصربفرد خواهد بود چرا که امکانات خاص خود را دارند:

 صفحه نمایش های این سالن ها بسیار با کیفیت هستند و قابلیت پخش تصاویر ۴Kرا دارند.

سیستم صوتی ۳D  و دالبی نیز یکی دیگر خصوصیات این سالن ها هستند.

رستوران های تایمز اسکوئر مالزی:

مرکز خریدی به بزرگی تایمز اسکوئر انقدر زمان خواهد برد که گرسنه شوید، بنابراین برای رفع خستگی و گرسنگی و تجدید نیرو برای خرید، در هر طبقه ای که هستید می توانید به رستوران یا کافه  ان مراجعه کنید و خدمات خوبی دریافت کنید.

65رستوران اسکوئر غذاهای متنوع و خوشمزه ای را سرو می کنند که ارزش امتحان کردن را دارد. در طبقه ی دهم غذاهای دریایی و در طبقه ی همکف سوشی های خوشمزه. علاقمندان به خوراک های ژاپنی هم می توانند به طبقه ی سوم مراجعه کنند. با این وصف با هر ذائقه ای رستوران های تایمز اسکوئر به راحتی رضایتتان را جلب خواهند کرد.

بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی (قسمت 1)Reviewed by yegane on Apr 15Rating: 3.0بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی قسمت اولاگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با بخش های متفاوت تایمز اسکوئر آشنا شوید.

اگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با بخش های متفاوت تایمز اسکوئر آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی