مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی (قسمت 2)

مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی (قسمت 2)

تور مالزی

تایمز اسکوئر

بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی:

(قسمت دوم)

اگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با بخش های متفاوت تایمز اسکوئر آشنا شوید:

سالن ماساژ و آرایشگاه:

مرکز خرید تایمز اسکوئر علاوه بر فروشگاه های متعدد و ارزان قیمت به جنبه های دیگر نیز توجه داشته و به فکر راحتی مراجعان خود نیز بوده. یکی از امکانات خوب و هوشمندانه ای که در این مرکز خرید فراهم شده سالن های آرایش آن است که خانم ها می توانند به راحتی هم احتیاجات خود را با خرید محصولات برآورده کنند و هم به امور زیبایی خود رسیدگی کنند. فقط کافیست به یکی از سالن های آرایشی ای مرکز مراجعه کنید و خدماتی که نیاز دارید را دریافت نمایید.

چندین فروشگاه که تنها لوازم آرایشی و بهداشتی خاص بانوان عرضه می کنند نیز در این مرکز خرید فعالیت دارند.

در ضمن اگر دوست داشته باشید می توانید به سالن های ماساژ این مجموعه برای رفع خستگی ناشی از خرید  مراجعه کنید. بستگی دارد چه خدماتی دریافت کنید و چه زمانی صرف شود هزینه ها تغییر خواهد کرد. سالن های ماساژ را می توانید در طبقات اول، سوم و سایر طبقات مجتمع پیدا کنید.

هتل برجایا اسکوئر مالزی:

در برجایا تایمز اسکوئر " Berjaya Times Square " که واقع در تایمز اسکوئر  است ، یک هتل ۵ ستاره هم هست که در صورت تمایل به اقامت نزدیک به مرکز خرید الزام خارج شدن از آن را از بین میبرد، این امکان فراهم شده که یک شب در این هتل اقامت داشته باشید . این هتل یکی از مجلل ترین هتل های شهر کوالالامپور محسوب می شود و هر امکانات رفاهی که مد نظرتان باشد را در خود دارد.

 برای اقامت در هتل برای هر شب حدود  ۷۶ دلار برای هر نفر لازم است و هزینه آن کاملا از مجزاست . تنها به این بستگی دارد که چه اتاقی را برای اقامت انتخاب کنید.

ساخت مرکز خرید:

گفتیم که مرکز خرید تایمز اسکوئر در برجایا تایمز اسکوئر واقع شده است. برج دو قلویی ۴۸ طبقه ای و با ارتفاع ۲۰۳ متر که رتبه ی نهم لیست بزرگترین ساختمان های جهان را به خود اختصاص داده است.

زمین این برج سابقا و پیش از جنگ جهانی دوم در مالکیت یک میلیونر و خیر به اسم چئونگ یوک چوی "Cheong Yoke Choy"  بود. اما بعدها کل این منطقه را کمپانی برجایا گروپ تان سری وینسنت تان  "Berjaya Group Tan Sri Vincent Tan" خرید و به ساخت و ساز و توسعه این منطقه مشغول شد.

احداث این برج عظیم و گسترده در سال ۱۹۹۷ شروع شد . دی‌پی آرچیتکترز معمار این پروژه بزرگ بود و موفق شد در سال ۲۰۰۳ این برج را به اتمام برساند . سپس افتتاح شد و مرکز خرید ، هتل ، پارک تفریحی ، مراکز اداری  و ... آن نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی (قسمت 2)Reviewed by yegane on Jun 1Rating: 3.0بخش های مختلف مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزیاگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با بخش های متفاوت تایمز اسکوئر آشنا شوید.

اگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با بخش های متفاوت تایمز اسکوئر آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی