بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی

بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی

تور مالزی

سان وی لاگون

بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی:

پیش تر کمی درباره تور مالزی و بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون صحبت کردیم. گفتیم که چگونه می توانید با انتخاب یک تور ارزان به مالزی سفر کنید و جاذبه های فوق العاده این سرزمین را ببینید. اینبار قرار است بطور اختصاصی از بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون دیدن کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم:

چنانچه به هر علتی تفریحات آبی این مجموعه را دوست نداشتید و یا نتوانستید از آن استفاده کنید، پس بازدید از شهربازی سان وی لاگون را که با انواع متنوعی از تفریحات در انتظارتان است را حتما در برنامه تفریحی خود بگنجانید. انتقام از دزدان دریا و قدم زدن روی طولانی ترین پل معلق مالزی چیزی نیست که بخواهید از دست بدهید. در ضمن علاوه بر بزرگسالان در سان وی لاگون به فکر خردسالان و تفریحات هیجانی مناسب سن آن ها  هم بوده اند.

این بازدیدکنندگان کوچک می  توانند تفریحات کودکانه و رنگارنگی همچون دیگ آپاچی ها، کندی لند و تاب گردان را تجربه کنند.

طولانی ترین پل معلق مالزی:

در شهربازی بزرگ سان وی لاگون این فرصت هیجان انگیز را دارید که روی پلی معلق به طول 428 متر راه بروید و از بالای آن چشم اندازی بی نظیر و  جذاب از فضای پارک و اطراف آن را ببینید.

انتقام دزدان دریایی:

یک چرخش 360 درجه و پر هیجان و انتقامی پیروزمندانه از دزدان دریایی که حتما شما را بر سر ذوق خواهد آورد.

 قد: حداقل 1.4 متر

ترن شهر گمشده:

ترن شهر گمشده، بازی مهیج دیگر شهربازی سان وی لاگون است که در کسری از ثانیه هیجان زیادی به شما می دهد و انقدر جالب است که بخواهید بارها این بازی را تکرار کنید.

 قد: حداقل 1.4 متر

دنیای هیجان کودکان:

بازی های کودکانه اینجا فراهم شده اند تا بتوانید در کنار فرزندانتان ساعات خوشی را سپری کنید.

بازی دیگ آپاچی ها:

تقریبا شبیه به چرخ و فلک است. هر کابین آن ظرفیت 4 نفر را دارد. دیگ هایی که در حالی که به دور خود می چرخند سایر دیگ ها را دنبال می کنند.

کندی لند کودکان:

محوطه ای مخصوص کودکان 5 تا 12 پس نگران نباشید و با خیال راحت آن ها را به کندی لند بسپارید.

 قد: حداقل 1.2 متر

تاب گردان سان وی لاگون:

یک بازی نوستالژیک و دوست داشتنی که همه می توانند از آن بهرمند شوند حتی بزرگسالان. سوار تاب می شوید در ارتفاعی مشخص می چرخید.

 قد: حداقل 1.2 متر

بازی غرب وحشی:

ماجراجویی در شبیه سازی از یک شهر در آمریکا. باید از رودخانه گرند کنیون تا سرسره بازی در کلرادو اسپلش را طی کنید، بازی منحصر به فرد و با هیجان زیاد.

 در غرب وحشی سه بازی اصلی را تجربه خواهید کرد:

بازی رودخانه خروشان گرند کنیون | Grand Canyon River Rapids : در این بخش سوار قایق های دایره ای طول رودخانه ای پرخروش و همانند گرند کنیون را طی خواهید کرد.

بازی کلرادو اسپلش | Colorado Splash : یک سرسره آبی که فراز و فرودهای آن را حتما دوست خواهید داشت.

دنباله بوچ کسیدی | Butch Cassidy Trail : تاب چرخشی که همه رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند.

بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزیReviewed by yegane on Dec 22Rating: 3.0بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی:پیش تر کمی درباره تور مالزی و بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون صحبت کردیم. گفتیم که چگونه می توانید با انتخاب یک تور ارزان به مالزی سفر کنید و جاذبه های فوق العاده این سرزمین را ببینید. اینبار قرار است بطور اختصاصی از بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون دیدن کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم:

پیش تر کمی درباره تور مالزی و بازدید از پارک موضوعی سان وی لاگون صحبت کردیم. گفتیم که چگونه می توانید با انتخاب یک تور ارزان به مالزی سفر کنید و جاذبه های فوق العاده این سرزمین را ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی