سوغات معروف مالزی (قسمت5)

سوغات معروف مالزی (قسمت5)

تور مالزی ، تور ارزان مالزی

سوغات معروف مالزی قسمت پنجم

سوغات معروف مالزی قسمت پنجم

محصولات فلزی:

علاوه بر ظروف چینی تزئینی و ظروف چوبی باید دسته فلزی این محصولات را هم در گروه سوغتی های محبوب مالزی قرار دهیم؛ این ظروف فلزی ترکیبی از سرب و قلع هستند.  انواع و اقسام متفاوتی از این ظرف ها در بازارهای مالزی بفروش می رسند و شما حق انتخاب وسیعی خواهید داشت درمورد شکل و اتدازه آن ها.

 بعضی از ظرف ها بصورت خالص از قلع و سرب نیستند و به طبع ارزان تر فروخته می شوند و چنانچه نخواهید خیلی به خرج بیافتید این ظرف ها انتخاب بهتری برای شما خواهند بود. البته به لحاظ کیفیت نیز عجیب نیست که کمی پایین تر باشند.

این ظرف ها قیمت بالایی دارند و اگر بخواهید تنها یک عدد از این ظرف ها که با قلع و سرب خالص ساخته شده اند را بخرید حداقل باید 100 هزار تومان بپردازید. بعضی از گردشگران خیلی به چنین ظرف هایی علاقه و تمایل نشان نمی دهند و تنها دوست دارند  یک یادگاری فلزی از مالزی به همراه ببرند به این افراد توصیه می شود که از شاخه گل های فلزی و یا اشیایی همانند توپ تنیس فلزی خرید کنند و آن ها را به یادگار و سوغات با خود به خانه ببرند. این محصولات حدودا ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

باجو کبایا:

باجو کبایا پوششی سنتی و زنانه ایت که اکثر بانوان مالزیایی از آن دارند و به تن می کنند. این لباس های زیبا میتوانند سوغات عالی برای شما باشند که از سفر مالزی برمی گردید. این لباس ها رنگ، طرح، کیفیت و اندازه های متفاوتی دارند و می توانید طبق سلیقه خود یک یا چندتا از این محصول خریداری نمایید.

 توصیه ما این است که قبل از تهیه لباس، حتما آن ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید به بدنتان می خورد و یا از خیاط درخواست کنید لباس را آنطور که دوست دارید تغییر دهد. ولی چنانچه تمایل دارید این محصول را هدیه بدهید می توانید فقط بلوز و یا دامن آن را بخرید نه کل مجموعه و ست آن را. چون یک دست این لباس حدودا ۱۰۰ هزار تومان برایتان هزینه خواهد داشت و شاید گران باشد. بلوز های محلی مالزی را می توانید با دامن و شلوار های معمولی ست و به تن کنید.

هر بلوز یا دامن باجو کبایا به صورت مجزا حدود ۵۰ الی ۵۵ هزار تومان قیمت دارند.

دست بافته های رنگارنگ:

چنانچه صنایع دستی خاصی را برای سوغات در نظر دارید ما مورد ویژه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. در کشور مالزی با چوب بامبو، پوسته نارگیل و برگ پندان ( pandan )لوازمی همچون کیف دستی، کیسه های زیبا و سبدهای رنگارنگ می سازند. این صنایع دستی ارزشمند می توانند هدیه ای عالی و به یاد ماندنی از سفرتان به مالزی باشند. بخصوص کیف پول های کوچکی که می بافند بسیار پرطرفدار هستند ، این کیف ها فقط حدود ۶ هزار تومان هزینه دارند و می بینید که خیلی ارزان هستند. سایر دست بافته ها حدودا مابین 11 تا 18 هزار تومان قیمت دارند.

سوغات معروف مالزی (قسمت5)Reviewed by مهدی on Feb 2Rating: 3.0سوغات معروف مالزی قسمت پنجمدر یک تور ارزان مالزی ، میتوانید از سوغات معروف مالزی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی مالزی است .

در یک تور ارزان مالزی ، میتوانید از سوغات معروف مالزی  دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی مالزی است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی