راهنمای دسترسی مسجد پوترا مالزی

راهنمای دسترسی مسجد پوترا مالزی

تور مالزی

مسجد پوترا

راهنمای دسترسی مسجد پوترا مالزی:

اگر قصد سفر دارید و تور خارجی مالزی را برای سفر خود انتخاب کرده اید، یکی از اطلاعاتی که حتما به آن احتیاج خواهید داشت آشنایی با راحت ترین و ارزان ترین امکانات حمل و نقل مقصد خواهد بود. اگر با اول تور  همراه باشید به شما راه های راحتتر رسیدن به مسجد پوترا را خواهیم گفت:

دسترسی مسجد پوترا:

چون مسجد پوترا در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته بنابراین دسترسی راحتی دارد و پیشنهاد می کنیم از وسایل نقلیه ی عمومی برای  سفر به این جاذبه استفاده کنید. اتوبوس، ترن و اتومبیل شخصی و تاکسی گزینه های انتخابی شما برای رسیدن به این مسجد هستند.

 با اتوبوس: 

 بوسیله اتوبوس های Parkmay از هرجای کوالالامپور خیلی زود به مسجد صورتی مالزی خواهید رسید، از اتوبوس های شماره ۸۶۸ استفاده کنید. این اتوبوس از Sinar Kota، Komuter Serdang، Putrajaya و Cyberjaya عبور می کند.

با ترن: 

 ترن های ERL از فرودگاه KLIA مسافران را به ایستگاه مرکزی KL's جابجا می کنند. قطارهای پر سرعتی هستند و هر نیم ساعت یک بار در پایانه های زیر توقف دارند: ( KL Sentral ) بندر تسیک پوتراجایا، سیبرجایا، سالک تینگی Salak Tinggi. هرچقدر ترافیک جمعیت کمتر باشد رفت و آمد قطارها زودتر صورت می گیرد.

 با اتومبیل شخصی:

اجاره اتومبیل و یا کرایه تاکسی سریعترین و راحتترین راه رسیدن بهمسجد صورتی هستند. فقط باید آدرس مسجد را بگویید و چنانچه با اتومبیل شخصی به طرف مسجد پوترا می روید فقط باید آدرس را دنبال کنید.

زمان بازدید:

 از شنبه تا پنج شنبه: ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ، ۱۲ تا ۱۴، ۱۲ تا ۱۷:۳۰. عصر.

جمعه: ۱۵ الی ۱۶، ۱۷:۳۰ تا ۱۸. عصر.

آدرس: مالزی، ایالت پرسکوتوان پوتراجایا، پرسکوتوان، پوسوت کراجان، مسجد صورتی مالزی.

نکاتی مهم برای ورود به مسجد پوترا:

با اینکه مسجد پوترا جاذبه ای گردشگری محسوب می شود اما برای بازدید از آن هزینه ای دریافت نمی شود.

در سطح مسجد از ریختن زباله اجتناب کنید.

استعمال دخانیات در مسجد ممنوع است.

خانم ها باید پوشش مناسب مسجد داشته باشند و در صورت مناسب نبودن لباس از چادرهایی که برای گردشگران فراهم شده استفاده کنند. حتی اگر مسلمان هم نباشید ورود به مسجد آداب خاص خود را دارد که موظف به انجام آن هستید.

در مسجد پوترا مقاله هایی برای اشخاصی که علاقمندند بیشتر درباره اسلام بدانند تهیه شده که به زبان های متفاوت نگاشته شده اند.

مسئولین مسجد رفتاری بسیار مودبانه و دوستانه دارند مگر در صورت مشاهده تخلف.

جاذبه های نزدیک مسجد پوترا:

 هنگام ورود به مسجد هم حتما نظرتان را جلب خواهد کرد، دریاچه ای که اطراف این جاذبه را محاصره کرده، با اینکه مسجد پوترا کاملا بیرون از آب ساخته شده ولی از یک سمت کاملا با آب محاصره شده و منظره ای فوق العاده بوجود آورده. این دریاچه مصنوعیست و اگر علاقمند باشید می توانید با اجاره قایق، قایق سواری در این دریاچه را هم تجربه کنید.

علاوه بر این دریاچه چند جاذبه دیگر هم نزدیک مسجد پوترا واقع شده اند، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پل  سری جمیلانگ

بنای یادبود ملینیوم

 پل پوترا

پل سری واوسان، پردانا پوترا و ...

راهنمای دسترسی مسجد پوترا مالزیReviewed by Yegane on Apr 17Rating: 3.0راهنمای دسترسی مسجد پوترا مالزیاگر قصد سفر دارید و تور خارجی مالزی را برای سفر خود انتخاب کرده اید، یکی از اطلاعاتی که حتما به آن احتیاج خواهید داشت آشنایی با راحت ترین و ارزان ترین امکانات حمل و نقل مقصد خواهد بود. اگر با اول تور  همراه باشید به شما راه های راحتتر رسیدن به مسجد پوترا را خواهیم گفت

اگر قصد سفر دارید و تور خارجی مالزی را برای سفر خود انتخاب کرده اید، یکی از اطلاعاتی که حتما به آن احتیاج خواهید داشت آشنایی با راحت ترین و ارزان ترین امکانات حمل و نقل مقصد خواهد بود. اگر با اول تور  همراه باشید به شما راه های راحتتر رسیدن به مسجد پوترا را خواهیم گفت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی