جوهور باهرو مالزی

جوهور باهرو مالزی

تور ارزان مالزی

جوهور باهرو مالزی

جوهور باهرو مالزی

جوهور باهرو يکی از شهرهای مالزی و مرکز ایالت «جوهر» این کشور است. جوهور دروازهٔ جنوبی کشور مالزی به سنگاپور و کشور های همسایه، به شمار می‌آید. دیدگاه تجاری و روابط تجاری بین مالزی و سنگاپور موجب شده جوهور باهرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط مالزی محسوب شود. جوهور باهرو شهری بسيار مدرن بوده و دانشگاه آن پذيراي دانشجويان بسياري از ايران مي باشد.

شهر جوهور يكي از سه مركز مهم صنعتي، لجستيك و تجاري مالزي مي باشد.

صنايع اصلي شهر، الكترونيك، پتروشيمي و كشتي سازي مي باشد. بسياري از شركتها متعلق به سنگاپور بوده و توريستهاي سنگاپوري براي خريد به اين شهر ميآيند. همچنين بسياري از ساكنين شهر در سنگاپور مشغول بكار مي باشند.

جوهور باهرو دارای بیش از 30 زمین مسابقه گلف است، به همین خاطر بازی گلف به عنوان مهمترین سرگرمی این منطقه به حساب می‌آید. با پیوستن به تورهای مزارع و باغهای میوه و یا استراحت در ساحل مشهور دیسارو می توان لحظات  بسیار خوبی را در این منطقه سپری نمود.

طبیعت زیبای جوهور باهرو موقعیتی استثنائی برای طرفداران طبیعت وحشی و گردشهای خارج از شهر فراهم کرده است. جوهور باهرو نه تنها مراکز خرید بسیاری دارد، بلکه مکانهایی دیدنی چون موزه سلطنتی ، مسجد سلطان ابوبکر ، قصر بزرگ ، گالری هنر ، مرکز صنایع دستی و بنای داتاران بندرایا را در خود جای داده است.

 فروشگاههای صنایع دستی و مراکز خرید بزرگ ، اجناس متفاوتی را با قیمتهای مناسب ارائه میدهند . در شمال شرقی این شهر ، پارک طبیعی انداو رومپین، بهشت علاقمندان به طبیعت قرار دارد. گیاهان مختلف و متفاوت منطقه و حیواناتی که در این پارک زندگی میکنند بسیار قابل توجه هستند .

فاصله زمینی این شهر با شهر کوالالامپور حدود 4ساعت میباشد. در طول سفر زمینی از کوالالامپور به جوهور از شهر ملاکا عبور خواهید کرد که می توانید از دوچرخه های تزئین شده که موسیقی های محلی  پخش می کنند استفاده نمائید.از جاذبه های شهر جوهور بازار شبانه آن میباشد که در آن تمامی اجناس با نرخ پائین ارائه می گردد.همچنین در این شهر یکی از بزرگترین لگو لند های جهان وجود دارد، شهر بازی بسیار بزرگ که تمامی وسایل موجود در آن از لگو ساخته شده اند.

جوهر باهرو داراي مراكز خريد بسياري بوده و باري هر سليقه ايي فروشگاهي وجود دارد. شهر جوهر باهرو داراي ترافيك سنگينی مي باشد. وسايل حمل و نقل عمومي اغلب اتوبوس ميباشد.

آبشار گوتاتینگی که در فاصله 56 کیلومتری جوهور باهرو محل مناسبی برای پیک نیک و گردش در خارج از شهر است . از آنجا میتوانید به دهکده ماهیگیری کوکوپ بروید و از محل پرورش و نگهداری ماهی ها نیز دیدن کنید. فراموش نکنید که حتما از تانجونگ پیای بازدید کنید. منطقه اصلی و ساحلی این ایالت دسارو است که 25 کیلومتر ساحل شنی دارد و به دریای چین جنوبی وصل می‌شود. این منطقه سه هتل دارد و محل مناسبی است برای ورزشهای آبی ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی روی آب ، قایقرانی ، شنا و راه پیمائی در جنگل.

در سواحل شرقی این شهر جزایر راوا ، سیبو ، آور ، بسار و پمانگیل قرار گرفته اند . تمام این جزایر آب شفافی دارند و برای ورزش های آبی مناسب‌اند .

شما دوستان سفر دوست عزیز می‌توانید با یک تور ارزن مالزی - تور جوهور باهرو از این شهر بسیار زیبا و تفریحی دیدن کرده و لذت ببرید !

جوهور باهرو مالزیReviewed by تور ارزان on Dec 28Rating: 3.5جوهور باهرو مالزیيکی از شهرهای مالزی و مرکز ایالت جوهر این کشور است. این شهر دروازهٔ جنوبی کشور مالزی به سنگاپور، کشور همسایه، به شمار می‌آید.

يکی از شهرهای مالزی و مرکز ایالت جوهر این کشور است. این شهر دروازهٔ جنوبی کشور مالزی به سنگاپور، کشور همسایه، به شمار می‌آید.

1 دیدگاه

  1. 30NA گفت:

    مالزی کشور خیلی قشنگیه من بچه بودم یکبار رفتم اما این منطقه رو نرفتم. این مطلب منو خیلی راغب کرد برم حتما. مرسی اول تور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی