مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی

مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی

تور مالزی

تایمز اسکوئر

راهنمای دسترسی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی:

چنانچه مسافر مالزی و کوالالامپور هستید، در برنامه سفر خرید از مرکز خرید تایمز اسکوئر را هم  بگنجانید. در ادامه اطلاعاتی در اختیارتان قرار می گیرد که خوب است پیش از مراجعه کسب کنید:

▪آدرس: مالزی، کوالالامپور، منطقه ی ۵۵۱۰۰، منطقه ی جالان امبی ، برج تایمز اسکوئر 

دسترسی تایمز اسکوئر مالزی:

  ▪مرکز خرید تایمز اسکوئر در خیابان ایمبی " Jalan Imbi "قرار گرفته است . تنها کاری که باید بکنید رساندن خود به خیابان ایمبی است، به ایمبی که برسید از هر جای خیابان به راحتی به مرکز خرید خواهید رسید.

درضمن پایانه ایستگاه تاکسی و مونوریل نیز روبه روی در ورودی تایمز اسکوئر واقع شده است و میتوانید از این وسایل نقلیه بهرمند شوید.

 ▪یکی از پایانه های مونوریل هم گردشگران را مستقیما وارد مرکز خرید اسکوئر می کند که می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 ▪ساعات بازدید:از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزیReviewed by yegane on May 20Rating: 3.0راهنمای دسترسی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزیاگر قصد سفر با یک تور ارزان و بخصوص تور مالزی را دارید. در برنامه سفر خرید از مرکز خرید تایمز اسکوئر را هم  بگنجانید. در ادامه در اول تور اطلاعاتی در اختیارتان قرار می گیرد که خوب است پیش از مراجعه کسب کنید.

اگر قصد سفر با یک تور ارزان و بخصوص تور مالزی را دارید. در برنامه سفر خرید از مرکز خرید تایمز اسکوئر را هم  بگنجانید. در ادامه در اول تور اطلاعاتی در اختیارتان قرار می گیرد که خوب است پیش از مراجعه کسب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی