معرفی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی

معرفی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی

تور مالزی

تایمز اسکوئر

معرفی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزی:

اگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با تایمز اسکوئر یکی از بهترین مراکز خرید مالزی آشنا شوید:

مرکز خریدی که قرار است اینبار در مالزی برای خرید به آن سفر کنید، هشتمین بنای بزرگ شهر کوالالامپور به لحاظ مساحت محسوب می شود. ۲ میلیون متر مربع مساحت قابل توجهی است که تایمز اسکوئر به خود اختصاص داده است.

شاید بخواهید بدانید در این مساحت چه بخش هایی گنجانده شده:

هزار فروشگاه

شصت و پنج رستوران

 فروشگاه های لوازم الکترونیکی همانند موبایل، رایانه و ...

 بزرگترین شهر بازی سرپوشیده کشور مالزی

 چندین سالن آرایش و ماساژ برای بانوان و آقایان

 چندین سینما و انواع فروشگاه برای هرچیزی که به دنبال آن هستید.

جالب است بدانید که مرکز خرید تایمز اسکوئر نخستین مرکز خریدی است که به پله های موزیکال مجهز شده که خود از جذابیت های این مرکز خرید محسوب می شود.

برخلاف ظاهر لوکس آن و برعکس خیلی از مراکز خرید دیگر که تنها بر عرضه محصولات گران و لوکس تمرکز دارند تایمز اسکوئر می تواند نیازهای تمام سطوح را برآورده کند و با هر بودجه ای می توان از آن دست پر خارج شد.

در این مرکز خرید خیلی کمتر می توانید مارک ها و برندهای بسیار گران و مشهور را ببینید. از این رو خیلی رحت می توانید از فروشگاه های این مرکز خرید ، به ویژه عرفه های طبقات ۳ به بعد آن هرچیزی که دنبالش هساید را پیدا و خریداری کنید. البته ارزانی محصولات این مرکز خرید به معنای بی کیفیت بودن محصولات نیست و محصولات خوبی عرضه می شود.

اگر دوست ندارید از مرکز خرید خارج شوید باید بگوییم که امکان اقامتتان هم فراهم است چرا که ساختمان مدرن و زیبای تایمز اسکوئر، یکی از لوکس ترین هتل های کوالالامپور را هم در خود دارد.

 در ادامه در مورد تمام بخش های این مرکز خرید صحبت خواهیم کرد.

پیش تر گفتیم که برخلاف ظاهر لوکسی که از خود نشان می دهد فروشگاه های آن به راحتی می توانند نیازهای تمام مراجعان با هر بودجه ای را برآورده کنند.

در واقع در این  مرکز بیشتر از اینکه دنبال جنس ارزان باشید باید دنبال برندهای گران بگردید تا بتوانید چندتایی پیدا کنید. فروشگاه های  طبقات ۳ به بعد مرکز خرید تامز اسکوئر، بهترین گزینه برای تهیه لباس های راحتی ، کیف و کفش با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. این طبقات نسبت به طبقات یک و دو مرکز کمی شلوغ تر هستند و اگر قصد خرید از این طبقات را دارید باید کمی صبر داشته باشید.

در ضمن در این مرکز خرید، تهیه سوغات خاص مالزی را هم از یاد نبرید. محصولات خوبی به عنوان سوغات خاص مالزی نیز در این مرکز خرید عرضه می شوند.

معرفی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزیReviewed by yegane on Mar 30Rating: 3.0معرفی مرکز خرید تایمز اسکوئر مالزیاگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با تایمز اسکوئر یکی از بهترین مراکز خرید مالزی آشنا شوید.

اگر قصد سفر با یک تور خارجی دارید و علاقمندید که در یک تور ارزان مالزی شرکت کنید، حتما یکی از گزینه های گردشگری شما در این کشور خرید و بازدید از مراکز خرید خواهد بود. بنابراین در ادامه با اول تور همراه باشید تا با تایمز اسکوئر یکی از بهترین مراکز خرید مالزی آشنا شوید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی