امکانات رفاهی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

امکانات رفاهی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

تور مالزی

مرکز خرید کی ال سی سی

امکانات رفاهی مرکز خرید سوریا کی ال سی سی:

امکانات سوریا کی ال سی سی:

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی علاوه بر برندهای معروف، امکانات و خدمات رفاهی خوبی هم برای بازدیدکنندگان فراهم کرده:

کارت ویژه گردشگری: هزینه ای معین را بپردازید و یک کارت ویژه گردشگران دریافت کنید. با داشتن این کارت مشمول تخفیف های زیادی می شوید. پاسپورت و کارت شناسایی‌تان را حتما برای گرفتن کارت تخفیف داشته باشید.

سرویس بهداشتی: ضمن اینکه در سوریا کی ال سی سی برای افراد سلامت سرویس های بهداشتی وجود دارد این امکان را برای معلولان هم فراهم کرده اند.

سرویس های بهداشتی عمومی: در لابی مجتمع 4 سرویس بهداشتی، 1 سرویس در طبقه همکف، 3 سرویس در طبقه اول، 4 سرویس در طبقه دوم، 3 سرویس در طبقه سوم و 3 سرویس در طبقه چهارم وجود دارند.

توالت های فرنگی: در طبقه همکف 3 توالت فرنگی با ورودی 2 رینگیت مالزی وجود دارد.

اتاق خانواده: این اتاق را در این مرکز خرید فراهم کردند که خانواده ها بتوانند استراحت کنند و به نیازهای کودک خود پاسخ دهند. دو اتاق به این منظور فراهم شده، یکی در لابی و دیگری در طبقه دوم.

خدمه و کارکنان: اگر احتیاج به راهنمایی دارید، از دربان ها و کارمندان مرکز خرید کمک بخواهید. آن ها خیلی دوستانه و باحوصله شما را راهنمایی خواهند کرد. در مرکز لابی می توانید به دفتر دربان های مرکز خرید سوریا کی ال سی سی مراجعه کنید.

صندلی چرخدار: اگر همراهی دارید که به صندلی های چرخدار نیاز دارد، به مرکز دربان های مرکز خرید در لابی مراجعه کنید. آن ها صندلی چرخداری را به شما اجاره می دهند. 3 ساعت اول استفاده از صندلی رایگان خواهد بود؛ و برای هر ساعت بیشتر باید 10 رینگیت مالزی بپردازید. هنگام امانت دادن صندلی 50 رینگیت مالزی از شما به عنوان ودیعه دریافت می شود. هنگام خروج صندلی را تحویل و پول خود را پس بگیرید.

خدمات پست: برای ارسال محصولات به خدمات پست سوریا کی ال سی سی مراجعه کنید. دو شعبه دی اچ ال و پس مالیزیا جهت این کار در مرکز فعالیت دارند.

نمازخانه: چون مالزی جمعیت مسلمان زیادی دارد بنابراین در این مرکز نیز به راحتی امکان استفاده از مسجد و نمازخانه را هم خواهید داشت. برای استفاده از نمازخانه به بخش لابی مراجعه کنید.

صرافی: اگر نیاز بود پول خود را تبدیل کنید لازم نیست از مرکز خارج شوید، در سوریا کی ال سی سی صرافی هم هست. دو صرافی در لابی و دیگری در طبقه دوم قرار دارند.

خودپرداز و خدمات بانکی

مرکز درمانی توئین تاورز: اگر احتیاج به کمک های درمانی داشتید، به مرکز درمانی توئین تاورز در طبقه چهارم مراجعه کنید.

کالسکه: مرکز خرید سوریا کی ال سی سی جهت رفاه حال والدین و بچه ها، کالسکه هایی برای کودکان در نظر گرفته اند. اگر به کالسکه کودک نیاز دارید به مرکز دربان ها در لابی مراجعه کنید. در 2 ساعت اول بصورت رایگان از آن استفاده خواهید کرد و برای هر ساعت دیگر باید حدود 10 رینگیت مالزی بپردازید. البته در ازای آن دو ساعت رایگان باید 50 رینگیت مالزی بیعانه بدهید. هنگام خروج از مرکز خرید کالسکه را تحویل و پول خود را پس بگیرید.

امکانات رفاهی مرکز خرید سوریا کی ال سی سیReviewed by Yeganeh on Aug 18Rating: 3.0امکانات رفاهی مرکز خرید سوریا کی ال سی سیاگر تمایل دارید در تور مالزی جاذبه های مالزی و مرکز خرید سوریا مالزی را ببینید و تور ارزان مالزی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر تمایل دارید در تور مالزی جاذبه های مالزی و مرکز خرید سوریا مالزی را ببینید و تور ارزان مالزی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی