تفریحات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیه

تفریحات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیه

معرفی تفریحات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیه

تفریحات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیه

تفریحات و بخش های  متنوع پارک آبی آتلانتیس مارماریس

▪ساحل اختصاصی پارک آبی آتلانتیس:

همانگونه که می دانید این پارک آبی بزرگ و زیبا دقیقا در مجاورت با دریای مدیترانه جای گرفته پس از  امتیاز داشتن ساحلی اختصاصی و تمیز هم برخوردار است که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. 

 می توانید زمان بازدید از پارک در این ساحل زیبا آب تنی کنید و خنکای آب نهایت استفاده را ببرید و یا فقط از تخت های ساحلی برای استراحت استفاده کنید و هوای خوشایند مارماریس را به ریه های خود وارد کنید.

 در ضمن می توانید از جت اسکی و قایق سواری در ساحل هم استفاده کنید و هیجان و شادی را هم تجربه کنید.

▪استخر موج: 

یکی از قسمت های خاص مجموعه تفریحی مارماریس، استخر موج این پارک میباشد. پس از تجربه بارها فراز و فرود از سرسره ها و تحلیل رفتن نیرویتان، استخر موج می تواند انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. به داخل این استخر بروید و از برخورد موج ها با بدن تان لذت ببرید از آرامش استخر نهایت استفاده را ببرید.

 البته استخر موج آتلانتیس، فقط یک استخر نیست و چیزی که آن را شاخص می کند، وجود موج های بلند و ۱.۵ تا ۲ متری است. در ضمن می توانید از تیوپ ها استفاده کنید و از موج سواری هیجان انگیز لذت ببرید.

▪زمین مینی گلف:

 در بین تفریحات آبی و استخرها، زمین مینی گلف می تواند این فرصت را فراهم کند که مدتی استراحت و از آفتاب مطبوع استفاده کنید. این بخش خیلی بزرگ نیست و شاید برایتان جذابیتی نداشته باشد؛ ولی هنگامی که شروع به بازی در این بخش کنید به آن علاقمند می شوید زمان زیادی را به آن اختصاص خواهید داد.

قابل به ذکر است که در زمان ورود به زمین گلف باید هزینه ای جدا بپردازید.

▪سرسره اسپلش:

این مجموعه چندین سرسره هیجان انگیز دارد که جذابیت پارک آبی آتلانتیس را چندبرابر می کند. اسپلش، سرسره جالب دیگری است که با پیچ های غیرقابل پیش بینی و سریع آن غافلگیر و شوکه می شوید و یک تفریح پر از نشاط و هیجان را تجربه خواهید کرد.

این بخش از زمان شروع برایتان جذاب خواهد بود و مسیری خاص را پیش رویتان قرار خواهد داد، و البته در پایان راه هم با پرشی غیرقابل پیش بینی غافلگیرتان خواهد کرد.

▪بولینگ:

 چنانچه می خواهید از گرما و آفتاب مجموعه دور شوید. بازی بولینگ می تواند انتخاب بسیار خوبی برای کاهش دمای بدنتان باشد. سالن بولینگ این مجموعه از تهویه بسیار مطبوع و انواع سرگرمی های متنوع و جالب همچون هاکی روی میز، بیلیارد، فوتبال دستی و بازی های ویدیویی برخوردار است و ساعات خوشی را برای مشتریانش بوجود می آورد.

برای استفاده از زمین بولینگ و دیگر تفریحاتش باید هزینه جدا بپردازید.

تفریحات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیهReviewed by اول تور on Apr 26Rating: 4.0تفریحات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیهمعرفی بهترین و جذابترین تفریحات و بخش های  متنوع پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیه

معرفی بهترین و جذابترین تفریحات و بخش های  متنوع پارک آبی آتلانتیس مارماریس ترکیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی