غذاهای اصیل لبنانی (قسمت 3)

غذاهای اصیل لبنانی (قسمت 3)

تور لبنان

غذاهای لبنانی

غذاهای اصیل لبنانی:

(قسمت 3)

فلافل لبنانی:

خوراکی خوشمزه و سبک ولی با دستوری کمی سخت و مزه ای فوق العاده. این فلافل ها با سبزیجات متفاوت همچون گشنیز ، فلفل، نعنا خشک مزه دار و در روغن ذرت سرخ و برشته می شوند، فلافل یکی از خوراکی های بسیار محبوب لبنان است. این فلافل با مواد متفاوت گوشتی بنابر ذائقه پر می شود، در لبنان این خوراکی را با حمص هم میل می کنند که مزه ای عالی دارد ولی کمی هضم غذا دشوار میشود.

فاروج مشوی:

خوراکی که از مرغ تهیه میشود، برای تهیه این غذای خوشمزه لبنانی مرغ را باید با زغال کباب کنند تا حدی که خشک نشود، لیمو و سماق طعم دهنده های این غذا هستند و به خاطر ظاهر زیبایش معمولا باب میل همه قرار میگیرد. این خوراکی اصالتی لبنانی دارد ولی در کشور های عربی نیز کاملا جا افتاده و بسیار محبوب است.

غذاهای اصیل لبنانی (قسمت 3)Reviewed by Yegane on Feb 25Rating: 3.0غذاهای اصیل لبنانی قسمت سوماگر علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور لبنان شرکت کنید، ما در اول تور پیشنهادات خوبی برای شما داریم.مسلما بخشی از هر سفر شما را غذا و انتخاب خوراک مناسب ذائقه تان خواهد بود، در ضمن شناخت غذاهای مصرفی هر کشور شناخت خوبی از فرهنگ مردم هر سرزمین در اختیارتان قرار می دهد. در ادامه با برخی از غذاهای مهم و معروف لبنان آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور لبنان شرکت کنید، ما در اول تور پیشنهادات خوبی برای شما داریم.مسلما بخشی از هر سفر شما را غذا و انتخاب خوراک مناسب ذائقه تان خواهد بود، در ضمن شناخت غذاهای مصرفی هر کشور شناخت خوبی از فرهنگ مردم هر سرزمین در اختیارتان قرار می دهد. در ادامه با برخی از غذاهای مهم و معروف لبنان آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی