جاهای دیدنی دوحه-قسمت سوم

جاهای دیدنی دوحه-قسمت سوم

تور قطر دیدنی های پایتخت قطر دوحه

جاهای دیدنی دوحه (قسمت سوم)

جاهای دیدنی دوحه (قسمت سوم)

شهر دوحه قطر یکی از مقاصد سفری است که میتوان گفت هر سلیقه‌ای را راضی میکند، اگر قصد خرید داشته باشید مراکز خرید بسیار مدرن با بهترین برندهای دنیا در این شهر وجود دارند، اگر اهل گشت و گذار در جاهای تاریخی باشد که دوحه دیدنی‌های بسیاری دارد، د حتی طبیعت دوستان نیز میتوانند از طبیعت خیره کننده کویر اطراف دوحه لذت بسیاری ببرند، در این مطلب اول تور تعدادی دیگر از جاهای دیدنی دوحه را به شما سفر دوستان عزیز معرفی می‌کند، با ما همراه باشید.

دژ تاریخی الزباره

این دژ دقیقا در وسط ناکجاآباد ساخته شده است و پیش ‌از این که بتوانید این قلعه مهیب را در افق پیش روی خود مشاهده کنید، باید کیلومترها شن و ماسه کویری را پشت سر بگذارید. زیبایی این قلعه در دورافتاده بودن آن است و می ‌توانید با سوارشدن بر پشت شتر به‌ سوی این دژ بروید. هنگامی‌که در زیر سایه این قلعه می ‌ایستید، می‌ توانید حس ارتباط با یک جریان تاریخی تاثیرگذار و بزرگ را تجربه کنید و خود را در زمان شکوه این دژ تصور کنید. دژ الزباره برای ارائه امکان درک بهتر از تاریخچه خود معمولا نمایشگاه‌هایی را در خود جای می‌دهد. این قلعه حس خشوع را به شما القا می ‌کند و با حضور در آن حس می‌ کنید که چیزی در وجود این قلعه است که موجب می ‌شود در کوچک یافتن خود حسی فوق ‌العاده را بیابید.

منطقه الجساسیه

منطقه مرموز الجساسیه، یکی از جذاب ‌ترین مکان‌های قطر است. مرموز بودن این منطقه به علت وجود سنگ ‌نگاره‌هایی پیچیده و غیرقابل درک است که در سنگ‌های آن به چشم می ‌خورند زیرا کنده‌ کاری‌هایی به این شکل، بسیار کمیاب هستند و شاید در کمتر جایی از دنیا دیده شده باشند. گفته می ‌شود که این کنده‌ کاری‌ها در حقیقت نوعی از نشانه هستند و شکل‌های آنها نمایانگر حیوانات، قایق‌ها و گل‌ها هستند. بسیاری از طرح‌ها و نقش‌ها قابل ‌تشخیص نیستند و معنی آنها هنوز به ‌عنوان یک راز سر به‌ مهر باقی ‌مانده است. گفته می ‌شود که این سنگ‌ نگاره‌ها، صدها سال قدمت دارند و نوع حفظ شدن آن‌ها در طبیعت بسیار ویژه است.

موزه الوکره

موزه الوکره نیز یکی دیگر از بناهایی است که بهترین حالت هنر معماری‌ قطر را به نمایش می‌گذارد. موزه‌های قطر بسیار شگفت ‌انگیز هستند و آثار هنری و صنایع ‌دستی و جزئیاتی چشمگیر از تاریخ قطر را به نمایش می ‌گذارند. با این ‌وجود برای درک زیبایی این موزه حتی نیازی به ورود به آن نخواهید داشت. تنها کافی است تا به زیبایی منحصر به ‌فرد بنای این موزه چشم بدوزید. این دژ قدیمی دارای کیفیت ظاهری وهم ‌آوری است که به‌طور عجیبی فریبنده به نظر می ‌رسد. این جذابیت رازآلود موجب می‌ شود تا شما به ‌صورت ناخودآگاه مسحور این بنا شده و آن را تحسین کنید.

جاهای دیدنی دوحه-قسمت سومReviewed by تور ارزان on Oct 31Rating: 4.0جاهای دیدنی دوحه-قسمت سومآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی دوحه در قطر - جاهای دیدنی دوحه-قسمت سوم - راهنمای تور قطر - تور ارزان دوحه

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی دوحه در قطر – جاهای دیدنی دوحه-قسمت سوم – راهنمای تور قطر – تور ارزان دوحه

2 دیدگاه ها

  1. معین.طباطبایی گفت:

    به نظر من قطر به یک بار رفتن می‌ارزد

  2. جلیل گفت:

    من توی تور قطر ،یکبار رفتم منطقه الجساسیه.
    واااقعا دیدنش رو به هم پیشنهاد میکنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی