مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم

تور قشم مراکز خرید

مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم

          اغلب افرادی که به جزیره زیبای قشم سفر می‌کنند، علاوه بر جاهای دیدنی طبیعی قشم، به بازدید از بازارها و مراکز خرید قشم نیز علاقه دارند، زیرا جزیره قشم یه عنوان یک منطقه آزاد تجاری در کشور ایران و نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس این امتیاز را دارد که خرید و فروش اجناس مختلف در این جزیره بدون هزینه گمرک انجام می‌شود و بنابراین قیمت اجناسی را که در بازارهای جزیره قشم خریداری می‌کنید بسیار کمتر از قیمت همان اجناس در سایر شهرهای کشور خواهد بود. در این مطلب اول تور قصد دارد تا مراکز خرید قشم را به شما عزیزان معرفی کند، با ما همراه باشید.

بازار قدیم قشم

         از قدیمی ترین مراکز خرید در جزیره قشم به شمار می‌رود که ساختاری سنتی دارد و با راهروهایی روباز و در برخی نقاط هم دارای سقف همانند بازارهای سنتی قدیمی بسیاری شهرهای دیگر جذابیت‌های خاص خودش را برای بازدیدکنندگان دارد، در این بازار قدیمی شما می‌توانید اجناس مختلفی را با قیمتهای پایین تر از مراکز خرید مدرن تر قشم تهیه نمایید، و همچنین در این بازار قدیمی قشم اجناس مایحتاج روزانه بومیان قشم نیز عرضه می‌شود، که البته محصولات خانگی مانند صنایع دستی محلی، خوراکی‌های محلی خانگی و اقلامی از این دست را نیز در بازار قدیمی قشم میتوان تهیه نمود.

بازار ستاره قشم

بازار ستاره نیز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید قشم محسوب می‌شود، در این مرکز خرید هر نوع کالایی را که مدنظرتان باشد می‌توانید پیدا کنید، برندهای بسیار متنوعی در مرکز خرید ستاره قشم فروشگاه دارند، این مرکز خرید دارای 641 واحد تجاری است که در 3 طبقه قرار گرفته اند، و برای رفاه حال خریداران چند رستوران و مکان تفریحی نیز در مرکز خرید ستاره در نظر گرفته شده اند.

مرکز خرید فردوسی

در نزدیکی بازار ستاره قشم، مرکز خرید فردوسی قرار دارد که تقریبا هم قدمت بازار ستاره است که در دوطبقه تجاری و یک طبقه اداری ساخته شده است، طبقات تجاری مرکز خرید فردوسی دارای 450 واحد فروشگاهی هستند و همچنین چند رستوران نیز در این مرکز خرید قرار دارند، مرکز خرید فردوسی نیز تنوع بالایی در اجناس موجود در فروشگاه‌هایش دارد و برندهای متنوعی را در این مرکز خرید میتوانید تهیه کنید.


مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس نیز در مقابل بازار ستاره قرار دارد و یکی از مراکز خرید معروف و قدیمی قشم به شمار می‌رود، این مرکز خرید در 4 طبقه ساخته شده است که در مجموع در طبقه آن تجاری و با 148 فروشگاه، و همچنین طبقه سوم آن به رستورانهای متنوع اختصاص داده شده است، و طبقه آخر این مجتمع نیز برای واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده.

سیتی سنتر قشم

مرکز خرید سیتی سنتر قشم دو بخش دارد که به وسیله یک پل به یکدیگر راه دارند، سیتی سنتر قشم یکی از مراکز خرید جدید و مدرن جزیره قشم محسوب می‌شود که فروشگاه‎‌های لوکس تر و برندهای بین‌المللی را میتوانید در این مرکز خرید تهیه کنید، در طبقه رستورانی این مرکز خرید برندهای رستورانهای زنجیره‌ای خوب کشور مانند پدر خوب نیز شعبه دارند، و همچنین یک شهربازی هیجان انگیز برای کدوکان دلبند شما نیز در نظر گرفته شده است که خستگی خرید را از تن کودکان به در خواهد کرد.

مرکز خرید مرجان

در این مرکز خرید که می‌شود گفت یک مجتمع تجاری-فرهنگی-مسکونی به شمار می‌رود، و در فروشگاه‌های این مرکز خرید هر کالایی را که به فکرتان برسد پیدا خواهید کرد، و بخشهای مختلف این مجتمع شامل یک سوپرمارکت بزرگ در زیر زمین مجتمع، فروشگاه‌های مرکز خرید، چندین واحد مسکونی، مجتمع دانشگاهی، و واحدهای اقامتی هتل-سوئیت هستند.

مرکز خرید سیمرغ

این مرکز خرید نیز تقریبا تازه ساز است و فروشگاه‌های متنوعی دارد، همچنین طبقه رستورانی و تفریحی مجزا نیز دارد، مرکز خرید سیمرغ در اطراف میدان امام قلی خان قرار گرفته که در نزدیکی سیتی سنتر قشم است.

مرکز خرید خلیج فارس

این مرکز خرید نیز مانند مجتمع تجاری پردیس از 4 طبقه تشکیل شده است که طبقه اول و دوم آن تجاری، طبقه سوم مسکونی، و طبقه آخر رستوران‌ خلیج فارس هستند. مرکز خرید خلیج فارس عرضه‌کننده انواع برندهای معروف کالاهایی چون پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی است. همچنین چندین نمایندگی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند که برندهای معروفی را در میان آنها میتوانید بیابید.

مراکز خرید درگهان

در بخش درگهان در جزیره قشم چند مرکز خرید و بازار قدیمی وجود دارند که همگی در نزدیکی هم و با فاصله کم از یکدیگر قرار گرفته‌اند، این مراکز خرید عبارتند از :

بازار درگهان

در این بازار قدیمی فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که بیشتر آنها عمده فروشی دارند و معمولا فقط در ایام نوروز تک فروشی انجام می‌دهند، اما در سایر ایام سال نیز ممکن است بتوانید از فرشگاه‌های این بازار اجناس را تکی خریداری کنید و از قیمت بسیار پایین این فروشگاه‌ها استفاده کنید.

مجتمع تجاری دریا

این مرکز خرید شامل یک مرکز خرید چینی‌ها هم می‌شود که اجناس مختلفی را در فروشگاه‌های این قسمت با قیمتهای بسیار پایین می‌توانید تهیه کنید، همچنین در این مجتمع یک هتل نیز وجود دارد، و تنوع کالاهای این مرکز خرید نیز بسیار زیاد است.

مرکز خرید پرشین گلف

فروشگاه‌های این مرکز خرید نسبتا مدرن‌تر و شیک هستند و چند رستوران خوب نیز در مرکز خرید پرشین گلف قرار دارند، همچنین هتل پرشین گلف نیز در همین مجتمع قرار دارد.

پاساژ ایران زمین

در این مرکز خرید فروشگاه‌های لباس و لوازم ورزشی قرار دارند، همچنین رستوران ایران زمین که در همین مرکز خرید قرار دارد یکی از رستورانهای خوب قشم به شمار می‌رود.

مجتمع تجاری دو دلفین

یکی از مراکز خرید معروف درگهان دو دلفین است که در طبقه بالای آن لباس‌های زنانه را به صورت عمده می‌توانید تهیه کنید که قیمتهای بسیار پایینی دارند، و در طبقه دیگر نیز می‌توانید اجناس متنوعی را با قیمتهای مناسب خریداری نمایید.

بازار زمرد

بیشتر شهرت این بازار به دلیل عمده فروشی شلوار جین است که طرفداران بسیار دارد، همچنین در این بازار یک بازار چینی هم وجود دارد، و فروشگاه‌های مواد غذایی و فست‌فودهای زیادی نیز در این بازار قرار دارند.

بازار نخل درگهان

این مرکز خرید به زیبایی نمای آن شهرت دارد که به صورت سنتی و چوبی ساخته شده است و نمای خاص و منحصر به‌فردی را ایجاد نموده است،فروشگاه‌های بازار نخل اکثرا به عرضه عمده پوشاک مشغول هستند ولی تک فروشی هم دارند.

از دیگز مراکز خرید درگهان قشم، مرکز خرید نور، بازارهای صدف ، دریا، اطلس، مروارید و نگین هستند.

مراکز خرید قشمReviewed by نویسنده تور on Nov 1Rating: 3.5مراکز خرید قشمآشنایی با بهترین مراکز خرید و بازارهای جزیره قشم - راهنمای تور قشم - جاهای دیدنی قشم - تور ارزان قشم - مراکز خرید قشم

آشنایی با بهترین مراکز خرید و بازارهای جزیره قشم – راهنمای تور قشم – جاهای دیدنی قشم – تور ارزان قشم -مراکز خرید قشم

1 دیدگاه

  1. هلنا رضایی گفت:

    قشم مرکز خرید چقدر زیاد داره . مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی