بازارهای معروف قشم (قسمت 1)

بازارهای معروف قشم (قسمت 1)

تور قشم

بازارهای قشم

بازارهای معروف قشم:

(قسمت 1)

اگر در تدارک یک تور داخلی هستید و تور قشم مدنظرتان است این مقاله را دنبال کنید.در اول تور به شما خواهیم گفت چگونه با برنامه ریزی درست یک تور ارزان و به یادماندنی را تجربه کنید. با کسب اطلاعات کافی درباره بازارهای قشم و محصولات آن ها می توانید برنامه ریزی بهتری برای خرید و بازار گردی خود انجام دهید:

سیتی سنتر قشم:

اینجا با یک مجتمع روبرو نیستید بلکه ما درباره دو مجتمع به هم متصل یعنی سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ صحبت می کنیم. این دو مجتمع با یک تونلی به هم اتصال یافته اند. در این مجتمع می توانید محصولاتی متنوعی از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش، اودکلن، کیف، خوراکی های برند و .... را که مورد نیازتان هستند خریداری کنید. سطح هزینه های این بازار بسیار مناسب است و از بابت بودجه برای خرید با مشکل مواجه نخواهید شد فقط  باید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. سیتی سنتر یکی از معدود مراکز خرید قشم با امکانات تفریحی و رفاهی است و به فکر کسالت و خستگی بچه ها هم بوده اند. چچنانچه گرسنه شدید و یا خواستید ساعاتی را در شهربازی تفریح کنید به سمت سیتی سنتر ۱ بروید. داخل تونل می توانید آثار فرهنگی قشم از جمله پارچه و لباس و اقلام مرتبط با فرهنگ این جزیره زیبا را ببینید. معماری سیتی سنترها برخلاف پیشرفته بودنشان تلفیقی از قدیمی و مدرن است.

 

امکانات مرکز خرید: شهربازی، کافه و رستوران و سرویس بهداشتی.

در ضمن این مرکز خرید فود کورت هم دارد.

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، نبش خیابان دریا 

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۴:۰۰, شب ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ شب.

بازار ستاره قشم:

محصولات ارزان با تنوع بالا را می توانید در بازار ستاره قشم پیدا و خریداری نمایید؛ این بازار در واقع یکی از مراکز خرید بین المللی قشم است. در ستاره قشم انواع محصولات همچون پوشاک، کیف و کفش، کالاهای آرایشی و بهداشتی، اودکلن، عینک، بدلیجات و ... عرضه و بفروش می رسند. این مجتمع سه طبقه است و مساحتی۳۰,۰۰۰ متر مربعی را به خود اختصاص داده است. حدود ۴۰۰ واحد تجاری در این مرکز فعالیت دارند و بخاطر اجناس ارزان و با کیفیت خود محبوبیت زیادی در قشم و بخصوص در بین گردشگران دارد.

با اینکه از مراکز خرید مدرن محسوب می شود اما امکانات تفریحی و رستوران ندارد و تنها تدبیر رفاهی برای گردشگران در این بازار سرویس بهداشتی بود.

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گلها 

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۴:۰۰, شب ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰ شب.

بازار پردیس قشم:

بازاری مدرن در قشم که به خاطر عرضه پوشاک مجلسی زنانه محبوبیت زیادی دارد. این مجتمع از ۴ طبقه تشکیل شده و انواع لباس شب در آن بفروش می رسد. برخی از واحدها هم محصولات دیگر عرضه می کنند. چنانچه پس از خرید گرسنه بودید می توانید به رستوران این مجموعه که در طبقه سوم واقع شده است و یا کافه آن در طبقه اول مراجعه کنید. در ضمن اینجا می توانید هم بصورت عمده و هم تکی خرید کنید.

امکانات این مرکز خرید شامل: کافه رستوران، خودپرداز و سرویس بهداشتی می شود.

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها 

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۴:۰۰, شب ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰ .

بازارهای معروف قشم (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jan 20Rating: 3.0بازارهای معروف قشم قسمت اولاگر در تدارک یک تور داخلی هستید و تور قشم مدنظرتان است این مقاله را دنبال کنید.در اول تور به شما خواهیم گفت چگونه با برنامه ریزی درست یک تور ارزان و به یادماندنی را تجربه کنید. با کسب اطلاعات کافی درباره بازارهای قشم و محصولات آن ها می توانید برنامه ریزی بهتری برای خرید و بازار گردی خود انجام دهید.

اگر در تدارک یک تور داخلی هستید و تور قشم مدنظرتان است این مقاله را دنبال کنید.در اول تور به شما خواهیم گفت چگونه با برنامه ریزی درست یک تور ارزان و به یادماندنی را تجربه کنید. با کسب اطلاعات کافی درباره بازارهای قشم و محصولات آن ها می توانید برنامه ریزی بهتری برای خرید و بازار گردی خود انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی