موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ای

موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ای

تور فرانسه

موزه خون آشام پاریس

موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ای:

موزه خون آشام ها:

حتما بارها وارد داستان های تخیلی و افسانه ها شده اید خود را در زوایای مختلف این داستان ها و ماجراها قرار داده اید. تمام این داستان ها جنله های مرموز و پنهانی دارند که عده ای سعی می کنند اثبات کنند که این مسائل واقعیت داشته و دارد. البته خیلی از این داستان ها تنها زاده تخیلات انسان ها هستند و اغراق زیادی در آن ها شده است.

 همانگونه که می دانید و بارها شنیده اید یکی از موجودات افسانه ای که شهرت بسیار زیادی در تمام دنیا دارد خون آشام و خون آشام ها هستند؛ موجوداتی شبیه به انسان ها اما متفاوت از خوی انسانی که با خون انسان‌ خود را سیر می کنند و خون عاملی حیاتی برای این موجودات محسوب میشود. در افسانه ها بخصوص قصه های اروپایی ومپایر را فردی مرده معرفی می کنند که شب هنگام از آرامگاه خود خارج می شود و از خون انسان های زنده و بخصوص زیبارو تغذیه می کند.

 

 در افسانه ها ومپایرها را دارای قدرت های ماورایی می دانند، این موجودات ترسناک پوستی بسیار سفید دارند و با دندان گرفتن و مکیدن خون انسان ها قوی و نیرومندتر خواهند شد، جالب است بدانید در این داستان ها اینطور تعریف می شود که با گاز گرفتن خون آشام شخص قربانی نیز تبدیل به ومپایر خواهد شد.

در چند سال اخیر فیلم های هیجان انگیز و زیادی درباره زندگی و ماجراهای خون آشام ها تولید شده، ماجراهایی که امیخته ای خرافات و داستان هستند. جالب است بدانید چندین کمپین و گروه در اروپا و آمریکا اعمال عجیب خون آشامان را تقلید می کنند و در تلاشند که خون آشام شوند.

 ومپایرها با ورودشان به زندگی زنده ها خیلی زود توانستند طرفداران و علاقمندان بسیار پیدا کنند. ژاک سیرنت یکی از معروف ترین اشخاص در جستجوی ارواح و موجودات افسانه ای است و سالها عمر خود را به تحقیق و بررسی در این زمینه اختصاص داده و به این کار بسیار علاقه دارد. ژاک حاصل تحقیقات چندین ساله خود را در موزه ی خصوصی در له‌لیلا یکی از شهرستان های فرانسه در معرض دید علاقمندان قرار داده است، له لیلا نزدیک پاریس واقع شده است و با یک وسیله نقلیه عمومی خیلی زود به آن خواهید رسید.

ژاک سیرنت:

ژاک سیرنت را تنها خون آشام شناس جهان معرفی می کنند او این مجموعه را در سال ۲۰۰۵ میلادی افتتاح کرد.

 موزه ی خصوصی ژاک، ومپایرز اند لجندری کریچرز نام دارد که به معنای موزه ی خون آشام ها و موجودات افسانه ای است. در این مجموعه هرچیزی که ژاک طی تحقیقاتش درباره زندگی ارواح و خون آشام ها جمع آوری کرده را خواهید دید.

 در زبان فارسی ما به ومپایرها خون آشام می گوییم اما اگر بخواهید راهنماهای خود این مجموعه را بخوانید باید به زبان فرانسوی تسلط داشته باشید. در ادامه نیز همراه ما باشید تا بیشتر با این موجودات عجیب و غریب و مجموعه خون آشام های پاریس آشنا شوید.

موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ایReviewed by Yeganeh on Mar 1Rating: 3.0موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ایاگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی از جاذبه های عجیب پاریس موزه خون آشام آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی از جاذبه های عجیب پاریس موزه خون آشام آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی