مشاهیر گورستان پرلاشز (قسمت 1)

مشاهیر گورستان پرلاشز (قسمت 1)

تور فرانسه

گورستان پرلاشز

مشاهیر گورستان پرلاشز:

(قسمت 1)

ژرژ بیزه:

بیزه آهنگساز اپرا دوره رمانتیک بود و در سال ۱۸۳۸ بدنیا آمد. اپرای کارمِن معروف ترین آثار او بود. آرامگاه او بسیار ساده است.آرامگاه بیزه مقابل شیب تپه ای با درختان بسیار زیبا و زیر سایه یک قبر بزرگ تر جای دارد.بالای مزار،ستونی سنگی با مجسمه برنزی نصب شده و یک ساز چنگی که با جزییات کنده کاری شده و حلقه ای از برگ دور چنگ که زیبایی اش را دو چندان می کند.

آلفونس بِرتیون جرم شناس:

او روش پیچیده ای برای کشف مجرمین ابداع کرد؛که هنوز هم کاربرد دارد. از زوایای مختلفِ چهره مجرمین عکس می گیرند،که ایده برتیون بود. روی قبرش، ستونی با حکاکی های زیبا نصب شده.این سنگ مزار شرایط خوبی ندارد و آسیب های جدی به آن وارد شده؛ روی آرامگاه را خزه ها پوشانده اند. پایین آرامگاه را گل های لاله در فصل بهار زیبا می کنند.

مشاهیر گورستان پرلاشز (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Feb 28Rating: 3.0مشاهیر گورستان پرلاشز قسمت اولاگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های فوق العاده این شهر نیز می شود. اینبار با یکی دیگر از جاذبه ای معروف فرانسه یعنی گورستان پرلاشز آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های فوق العاده این شهر نیز می شود. اینبار با یکی دیگر از جاذبه ای معروف فرانسه یعنی گورستان پرلاشز آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی