طاق پیروزی پاریس

طاق پیروزی پاریس

تور فرانسه

طاق پیروزی پاریس

طاق پیروزی پاریس:

چنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور فرانسه است. با اول تور همراه باشید تا با یکی دیگر از جاذبه های معروف پاریس آشنا شوید:

معرفی طاق پیروزی پاریس:

طاق یا آرک پیروزی یکی از جاذبه ها و سازه های معروف پاریس محسوب می شود. طاق پیروزی در میدان شارل دوگل واقع شده و به خیابان شانزلیزه متصل می شود، جایی که این طاق قرار گرفته پر ازدهام و معمولا ترافیک سنگین دارد. این طاق زیبا را در طول تاریخ با عناوین متفاوتی معرفی کرده اند. ولی اکنون نامی از هیچ کدامشان برده نمی شود و تنها نامی که با آن این سازه را میشناسند و معرفی می کنند طاق پیروزی و استار اسکوئر است.

ی که با آن این سازه را میشناسند و معرفی می کنند طاق پیروزی و استار اسکوئر است.

این سازه شباهت زیادی به دروازه های قدیمی دارد که برای ورودی شهرها کاربرد داشتند. این طاق 50 متر ارتفاع، 45 متر پهنا و 22 متر عرض دارد و انقدر بزرگ هست که از چند کیلومتری قابل مشاهده است. پیش تر هم گفتیم که این سازه در واقع یادبودی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره سربازان قربانی جنگ های انقلاب فرانسه و دوران ناپلئون هست.

این دو نبرد به حدی برای اهالی فرانسه سنگین و غیرقابل هضم بوده که هنوز هم سربازان خود را از یاد نبرده اند و خوب است بدانید که این طاق را نیز در تاریخ 15 آگوست سال 1806 ساختند.

به دلایل متفاوت افتتاح این سازه چندین مرتبه عقب افتاد و تکمیل آن به کندی پیش رفت؛ بالاخره در تاریخ 29 جولای سال 1836 طاق پیروزی معروف پاریس را افتتاح کردند؛ این طاق هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ تاریخی برای اهالی فرانسه بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

خیلی ها از این موضوع خبر ندارند ولی جالب است بدانید که برای ساخت این سازه از طاق تیتوس الهام گرفته شده. طاقی واقع در جنوب رم که برای پاسداشت یاد پادشاه رم، تیتوس، ساخته شد.

حتما در سفرتان به پاریس دیدن این سازه زیبا و پر اتفاق را در فهرست گردش خود جای دهید. هم معماری و هم سرگذشت این بنا دلیل محکمی هستند که حتما از آن بازدید کنید. سازه ای که یاد و خاطره سربازان و قهرمانان فرانسوی را زنده می کند و هنر معماران فرانسوی را به خوبی نشان می دهد. زیر طاق یادبودی برای سربازان گمنام ساخته شده؛ طبقه بالای طاق به موزه اختصاص داده شده و اطلاعات مفیدی از تاریخ فرانسه را ارایه می دهد.

امکانات طاق پیروزی پاریس:

امکانات طاق پیروزی پاریس به قرار زیر هستند:

غرفه فروش هدیه و کتاب

سرویس بهداشتی

پارکینگ نزدیک

پله

تابلوهای راهنما

قوانین بازدید از طاق پیروزی:

قبل از بازدید از این جاذبه تاریخی بهتر است که از قوانین و باید و نبایدهای این مجموعه اطلاعاتی کسب کنید:

نمی توانید سه پایه عکاسی به این محل بیاورید.

با اسکیت نمی توانید وارد مجموعه شوید.

سعی کنید پوششی معقول به تن داشته باشید.

این طاق آسانسور نیز دارد؛ ولی بیشتر اوقات تعطیل است پس خیلی امیدوار به استفاده از آسانسور نباشید.

به دلایل مختلف از جمله امنیتی و یا آب و هوایی شاید طاق پیروزی تعطیل باشد.

طاق پیروزی پاریسReviewed by Yeganeh on Mar 11Rating: 3.0طاق پیروزی پاریسچنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور فرانسه است. با اول تور همراه باشید تا با یکی دیگر از جاذبه های معروف پاریس آشنا شوید.

چنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور فرانسه است. با اول تور همراه باشید تا با یکی دیگر از جاذبه های معروف پاریس آشنا شوید.

2 دیدگاه ها

  1. محمد علی گفت:

    طاق پیروزی پاریس خیلی زیباست من دوست دارم

  2. مبینا گفت:

    من عاشق پاریسم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی