راهنمای دسترسی گورستان پرلاشز

راهنمای دسترسی گورستان پرلاشز

تور فرانسه

گورستان پرلاشز

راهنمای دسترسی گورستان پرلاشز:

دسترسی و اطلاعات بازدید:

 پرلاشز در منطقه شرقی شهر پاریس و بیرون از دیوارهای قدیمی شهر واقع شده است و اگر بخواهید آن را ببینید می توانید از روش های زیادی استفاده کنید برای سفر. پرلاشز پنج در ورودی دارد و از خیابان های متفاوت، می توانید به سوی آن بروید. یک در در شمال، دیگری در شرق و سه در در منطقه جنوبی پارک که شامل در اصلی هم می شود.

اتوبوس: از در شمالی پرلاشز، پنج خط اتوبوس 26، 60، 61، 69 و 102 و از در شرقی ایستگاه خط 61 عبور می کند. با اتوبوس های خط 61 و 69 به در اصلی گورستان و یکی دیگر از درهای جنوبی گورستان در خیابان اونو دو لوئست می رسید.

مترو: سه ایستگاه مترو به پرلاشز دسترسی دارند. ایستگاه پرلاشز به در جنوبی می رسد که به خیابان اونو دو لوئست ختم می شود.

 بعد نزدیک در شمالی واقع شده یعنی ایستگاه گامبتا. ایستگاه آخر، به فیلیپ-آگوست نزدیک و در اصلی نزدیک است. 

ماشین:با ماشین حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود.

آدرس: فرانسه، نواحی شرقی شهر پاریس، فاصله 3 کیلومتری از مرکز شهر، خیابان 16 قوپو.

اطلاعات بازدید:

 ساعت های ورود به قبرستان متفاوت است:

 در نیمه اول سال ساعت بازدید دوشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 6 عصر؛ شنبه ها از 8:30 تا 6 عصر؛ و یکشنبه و دیگر روزهای تعطیل 9 تا 6 عصر است.  

 در نیمه دوم سال ساعت های بازدید از دوشنبه تا جمعه 8 صبح تا 5:30 عصر ؛ روزهای شنبه 8:30 صبح تا 5:30 عصر؛ و یکشنبه و دیگر روزهای تعطیل سال از 9 صبح تا 5:30 است.

بخش های مختلف گورستان پرلاشز:

 در ادامه قرار است بخش هایی از گورستان پرلاشز را تشریح کنیم و آرامگاه برخی از اشخاص سرشناس و مشهوری این گورستان را به شما معرفی کنیم تا در زمان بازدید از گورستان پرلاشز، دچار سر در گمی نشوید.

لازم است نقشه گورستان را داشته باشید تا از این توضیحات استفاده کنید. در نقشه آرامگاه اشخاص معروف و یادبودهای مهم با عدد 4 شماره گذاری شده اند و چنانچه بخواهید که این گورها را ببینید، می توانید عدد 4 را پیگیری کنید. گفتیم طبق دستور ناپلئون بناپارت همه مردم و شهروندان پاریس فارغ از نژاد و آیین شان می توانستند در گورستان پرلاشز دفن شوند و در پرلاشز، محوطه هایی برای پیروان ادیان مختلف ایجاد شده است.

 عدد 7 گورستان یهودیان را نشان می دهد. عددهای 39 و 40 به پیروان مسیحیت پروتستان تعلق دارد. عدد 85 گورستان مسلمانان است و 94، گورستان ارمنی ها.

امکان سوزانده شدن اجساد در پرلاشز:

 در پرلاشز بخشی از قبرستان برای افرادی ساخته شده که دوست دارند جسدشان بعد از مرگ بسوزد. به منطقه شمالی نقشه نگاه کنید، واژه جردن دو سونیر را خواهید دید. «جردن» به زبان فرانسوی یعنی باغ و «جردن دو سونیر» یعنی باغِ یادبود. این باغ مدفن، خاکستر کسانی است که تقاضا کردند بعد از مرگ سوزانده شوند. البته برخی دوست دارند خاکسترشان در ظرفی نگهداری شود. کمی پایین تر از باغ جایی را ساخته اند که لانه های کبوتری دارد و ظرف های خاکستر در آن ها محافظت می شود. این بخش را با عدد 87 پیدا کنید.

راهنمای دسترسی گورستان پرلاشزReviewed by Yeganeh on Feb 11Rating: 3.0راهنمای دسترسی گورستان پرلاشزاگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های فوق العاده این شهر نیز می شود. اینبار با یکی دیگر از جاذبه ای معروف فرانسه یعنی گورستان پرلاشز آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، ما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های فوق العاده این شهر نیز می شود. اینبار با یکی دیگر از جاذبه ای معروف فرانسه یعنی گورستان پرلاشز آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی