راهنمای دسترسی پل الکساندر سوم

راهنمای دسترسی پل الکساندر سوم

تور فرانسه

پل الکساندر سوم پاریس

راهنمای دسترسی پل الکساندر سوم:

دسترسی :

 برای رسیدن به پل الکساندر سوم پاریس هم می توانید از وسایل نقلیه عمومی و هم شخصی استفاده کنید. 

 با اتوبوس:

 اتوبوس یکی از وسایل نقلیه ای است که بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد و در پاریس نیز یکی از وسایل نقلیه عمومی محبوب شهروندان محسوب می شود. اتوبوس های شماره 63, 72, 83, 93 از روی پل الکساندر سوم می گذرند و شما برای رسیدن به آن می توانید اول یا آخر پل از اتوبوس خارج شوید و این سازه زیبا و دیدنی را از نزدیک ببینید و رویش قدم بزنید.

بالاباس:

اتوبوس های دیگری علاوه بر اتوبوس های معمولی شهر به اسم بالاباس در پاریس فعالیت دارند. این اتوبوس ها خاص گردشگران درنظر گرفته شده اند تا مسافران بتوانند براحتی جاذبه های شهری را ببینند. با بالاباس می توانید خیلی راحت و سریع تر به جاذبه های پاریس برسید. برنامه رفت و آمد این اتوبوس ها با اتوبوس های شهری متفاوت است و طبق نقشه خاصی فعالیت می کنند. با استفاده از بالاباس می توانید خود را به پل الکساندر سوم برسانید از آن دیدن کنید.

با تاکسی:

تاکسی در تمام محله های پاریس رفت و آمد دارد و یکی از راحت ترین وسایل نقلیه برای رسیدن به پل الکساندر سوم است. این تاکسی های شهری را با تابلوی کوچک روی اتومبیل ها بشناسید.

با اتومبیل شخصی:

پل الکساندر سوم از یک سمت به خیابان کورس لا رین و از طرف دیگر به خیابان کی دورسی راه دارد. برای دسترسی راحت تر با اتومبیل شخصی از نقشه و تابلوهای شهری کمک بگیرید.

 آدرس: فرانسه، پاریس، پل الکساندر سوم 

تفریح بر روی پل الکساندر سوم:

 در این بخش به برخی از تفریحاتی که روی پل الکساندر سوم می توانید تجربه کنید اشاره خواهیم کرد.

دیدن تندیس ها: اصلی ترین و بهترین تفریح رو پل الکساندر سوم بدون شک دیدن مجسمه های آن خواهد بود که با ظرافت و تبهر زیادی ساخته شده اند.

عکاسی: ساختمان ها و مجسمه های زیبا و مشهور بسیاری هم چون آرامگاه ناپلئون، برج ایفل و... روی پل الکساندر سوم قابل مشاهده هستند. به همین علت گردشگران و عابران علاقه دارند روی پل عکاسی کنند. هرکدام از مجسمه های این پل نیز خود پس زمینه ای عالی برای عکاسی هستند.

پیاده روی: توصیه می کنیم قدم زدن روی این پل را از دست ندهید چرا که ظاهر تاریخی آن شما از فضای مدرن شهری دور می کند و در ضمن تماشای مناظر شهری از روی این پل نیز جالب توجه خواهد بود.

جاذبه های اطراف پل الکساندر سوم:

 توصیه ما این است بعد از دیدن پل زیبای الکساندر از جاذبه های نزدیک این پل نیز دیدن کنید.

 قصر بزرگ | Great Palace: در فاصله 600 متری

میدان کنکورد | Place de la Concorde: در فاصله 600 متری

برج ایفل | Eiffel Tower: در فاصله 1.9 کیلومتری

موزه لزنولید یا مقبره ناپلئون | esplanade des Invalides: در فاصله 500 متری

موزه لوور | The Louvre Museum: در فاصله 1.8 کیلومتری

نکته:

جالب است بدانید در سال 2017 که تیم پاریس و لس آنجلس در رقابت های المپیک 2024 به مصاف هم میرفتند بنری روی پل الکساندر سوم نصب شد که به شهرت زیادی دست یافت.

راهنمای دسترسی پل الکساندر سومReviewed by Yeganeh on Mar 1Rating: 3.0راهنمای دسترسی پل الکساندر سوماگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور فرانسه است که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های معروف پاریس پل الکساندر سوم آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور فرانسه است که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه های آن نیز می شود. اینبار با یکی دیگر از جاذبه های معروف پاریس پل الکساندر سوم آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی