معرفی آکواریوم پاریس

معرفی آکواریوم پاریس

تور فرانسه

آکواریوم پاریس

معرفی با آکواریوم پاریس:

آکواریوم پاریس:

اگر مسافر پاریس هستید، حتما بازدید از آکواریوم پاریس را هم در برنامه خود بگنجانید. این آکواریوم بسیار بزرگ در واقع یک مجموعه بی نظیر است که در مرکز پایتخت فرانسه واقع شده است و فقط 600 متر از برج ایفل دورتر است. با ورود به مجموعه باید از 43 مخزن شیشه ای و بزرگ دیدن کنید که ماهی های مختلف و رنگارنگ را در خود دارند. این آکواریوم، حدود 3500 متر مربع وسعت دارد و حدود 10 هزار ماهی و بی مهره را نگهداری می کند. علاوه بر مخزن های پر از ماهی رنگی و جذاب، مخزن هایی هم وجود دارند خاص کوسه ها و 32 گونه دیگرش. بخش کوسه ها انقدر جذابیت داشت که برای مدتی با یک اتاقک تبدیل به یک هتل شده بود تا افراد کنجکاو بتوانند از نزدیک کوسه ها را ببینند.

این مجموعه هر چند وقت یکبار برنامه های سرگرم کننده ای دارد و تمام بازدید کنندگان می توانند در آن حضور داشته باشند. پخش فیلم، ورکشاپ آموزشی، برگزاری جشن تولد و ... امکانات و خدمات دیگر آکواریوم پاریس هستند. البته به فکر شکم گردی گردشگران هم بوده اند، چرا که این آکواریون رستوران و کافه هم دارد.

آکواریوم پاریس، اولین آکواریوم ساخته شده در دنیاست و در سال 1867 میلادی افتتاح شد. البته این آکواریوم در سال 1985 میلادی تعطیلی موقتی داشت. بعد از چندسال در سال 2006 دوباره شروع به فعالیت کرد.

سرگرمی های آکواریوم پاریس:

آکواریوم پاریس برنامه های تفریحی دارد از جمله اجرای نمایش های متفاوت، فیلم های مستند، کارتون و برگزاری ورکشاپ آموزشی و نمایشگاه.

از دیگر برنامه های این آکواریوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کشف گنج در آکواریوم پاریس:

 مسوولان آکواریوم پاریس برای سرگرمی بچه ها خلاقیت های زیادی بخرج داده اند. بازی کشف گنج این امکان را به بچه ها می دهد کهاز فکر خود کمک بگیرند، قدرت خود را نشان دهند و کلی خوش گذرانی کنند. در این بازی، بچه ها باید معماها را حل و گنج را بیابند. خردسالان هم می توانند این بازی را تجربه کنند.

مهمانی در آکواریوم پاریس:

هر چند وقت یکبار در آکواریوم جشنی برگزار می شود که بسیار مورد استقبال مردم و بخصوص بچه ها قرار می گیرد فقط باید منتظر زمان جشن بعدی باشید و با ثبت نام، در این جشن حضور یابید.

برگزاری مراسم در آکواریوم پاریس:

سه قسمت در آکواریوم پاریس برای برگزاری مراسم ها در نظر گرفته شده اند: 

سالن آکواریوم:

محلی بسیار عالی برای برگزاری کنفرانس ها و جلسات رسمی. به روز ترین تکنولوژی های جهان در این سالن بکاربرده شده اند. در ضمن یک استخر زیبا با موجودات دریایی نیز دارد. این سالن بزرگ برای برگزاری کنفرانس ها 120 نفر را در خود جای می دهد، برای صرف ناهار ظرفیت 100 نفره دارد و برای جلسه های رسمی ظرفیت گنجایش 300 نفر را دارد.

بخش ان ای اف:

این قسمت در حقیقت تلفیقی از بخش پذیرش و سالن نمایش است، اشراف خوبی به آکواریوم ها و فضاهای دیگر آن دارد. سالن ناهار 250 نفره و محل برگزاری جلسات با ظرفیت 650 نفر از ویژگی های بخش ان ای اف است.

تراس آکواریوم:

جالب است بدانید آکاواریوم پاریس یک تراس روباز بسیار بزرگ دارد که اگر دوست داشته باشید می توانید مراسم های خاص تابستانه در آن برگزار کنید. ظرفیت این بالکن بزرگ برابر 600 نفر است.

معرفی آکواریوم پاریسReviewed by Yeganeh on Feb 12Rating: 3.0معرفی آکواریوم پاریساگر علاقمندید در تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه هایش نیز می شود. اینبار با آکواریوم پاریس آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم که شامل تور پاریس و بازدید از جاذبه هایش نیز می شود. اینبار با آکواریوم پاریس آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی