ویژه برنامه ها و نمایش های باغ پرندگان جورونگ

ویژه برنامه ها و نمایش های باغ پرندگان جورونگ

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

ویژه برنامه ها و نمایش های باغ پرندگان جورونگ:

سالن های آمفی تئاتر:

اینجا فقط دیدن پرنده ها و آشنایی با آن ها و نحوه زندگیشان تنها تفریح شما نیست. علاوه بر بخش های مختلفی که پرنده ها اختصاص داده شده در باغ پرندگان جورونگ می توانید به آمفی تئاترهای باغ هم رفته از دیدن نمایش های جذاب آن لذت ببرید. در این سالن آمفی تئاتر در روز دو نمایش برگزار می شود که ویژگی های خاص خود را دارند:

برای اینکه در نمایش شرکت کنید لازم است نکات زیر را رعایت نمایید:

نیم ساعت پیش از شروع اجرای نمایش برای پیدا کردن جایی مناسب برای نشستن در آمفی تئاتر حاضر باشید.

اگر همراهتان خردسالی دارید و کالسکه دارد بهتر است که قبل از اینکه روی صندلی خود بشینید در محلی مناسب کالسکه را قرار دهید.

چنانچه دوست دارید از پرنده های حاضر در نمایش عکس بگیرید، بهتر است که از دوربین های مجهز به امکان سرعت شاتر بالا استفاده کنید.

سعی کنید از صندلی خود حین اجرای برنامه بلند نشوید مگر اینکه سوال داشته باشید و یا داوطلب برنامه باشید. پرنده ها حین نمایش آزاد هستند و با اینکه آموزش دیده اند، اما حرکات پیش بینی نشده شما احتمال اینکه سلامتتان به خطر بیافتد را بیشتر می کند.

اگر جوان سال هستید آماده حضور داوطلبانه در این برنامه باشید چرا که در بخشی از برنامه مسئول اجرای برنامه از شما برای اینکار دعوت می کند.

بعد از اتمام برنامه این امکان را فراهم می کنند که از نزدیک با پرندگان نمایش عکس یادگاری بگیرید.

این نمایش در صورتی که وضعیت آب و هوایی خوب باشد برگزار می شود.

در ادامه با جزییات هر یک از نمایش ها آشنا می شویم:

نمایش پادشاهان هفت آسمان:

نمایشی که در آن قدرت نمایی، حرکات تند پرندگان شکاری همچون عقاب دریایی دم سفید، کرکس کلاه پوش و قوش هریس را خواهید دید. حین اجرای این برنامه از دیدن سرعت عمل فوق العاده آن ها شگفت زده خواهید شد. حواستان را باید خیلی جمع کنید، چون سرعتشان زیاد است و شاید از دیدتان گم شوند.

این فرصت را دارید که به صورت داوطلبانه به این پرندگان عظیم الجثه نزدیک شوید. با راهنمایی مسئول بخش، پادشاه آسمان روی دست شما خواهد نشست.

نمایش پرواز در ارتفاعات:

در این ویژه برنامه پرنده های بیشتری حضور دارند و در ارتفاعات پرواز می کنند، در رنگ ها و صداهای متفاوت که نظر حاضرین را جلب می کنند. قسمتی از برنامه را به دوئل اختصاص داده اند. این دوئل، دوئل دوستانه دو طوطی است که تلاش می کنند در سرعت و چابکی از هم پیشی بگیرند. در بخش بعدی یکی از مکائوها و نوک شاخ ها در آسمان آمفی تئاتر به پرواز در می آیند. بعد از آن هنرنمایی مکائو زرد باغ جورونگ را خواهید دید. این پرنده جذاب می تواند به سه زبان متفاوت آواز بخواند.

برای اینکه جذابیت برنامه بیشتر شود شما هم می توانید با اجازه مسئول برنامه بصورت داوطلبانه در اجرای نمایش شرکت و کنار عوامل اجرای برنامه به پرنده ها نزدیک تر شوید. پس از پایان این بخش می توانید با فلامینگوها عکس یادگاری بگیرید.

ویژه برنامه ها و نمایش های باغ پرندگان جورونگReviewed by Yeganeh on Aug 15Rating: 3.0ویژه برنامه ها و نمایش های باغ پرندگان جورونگاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی