معرفی موزه مادام توسو

معرفی موزه مادام توسو

تور سنگاپور

موزه مادام توسو

معرفی موزه مادام توسو سنگاپور:

موزه مادام توسو:

ممکن است تا اسم موزه مطرح شود کمی دلزده شوید و با خود بگویید دیدن آثار تاریخی تکراری لطفی ندارد می توان از جاذبه های دیگری دیدن کرد و لذت بیشتری برد. ولی این موزه گردی با سایر بازدیدهای شما متفاوت خواهد بود. چرا که اینجا موزه ای است مختص شخصیت ها و افرادی که حتی شما نیز به برخی از آن ها علاقمندید.

اینبار از موزه مادام توسو سنگاپور دیدن خواهیم کرد. البته این تنها موزه مادام توسو نیست چراکه این موزه تنها شعبه ای از موزه های زنجیره ای مادام توسو است که در چند شهر بزرگ دنیا نیز دایر است. تمامشان در نوع خود معروف هستند و فعالیت منحصر به خود را دارند. داخل این مجموعه ها ماکت هایی از افراد معروف دنیا به نمایش گذاشته شده اند، از الویس پرسلی بازیگر معروف گرفته تا ملکه انگلستان. شعبه ای از این مجموعه در سنگاپور واقع شده است.

سنگاپور را البته غالبا با سواحل زیبا و باغ های سرسبزش معرفی می کنند. با وجود این طبیعت فوق العاده خیلی ها از وجود چنین مجموعه ای در سنگاپور بی خبر میمانند که البته عجیب هم نیست. اما بازدید از این مجموعه یکی از تفریحات محبوب سنگاپور بشمار می رود؛ انقدر که از ساعت ها قبل از آغاز کار مجموعه مردم مقابل درهای ورودی صف می گیرند. چنانچه چیزی درمورد موزه های مادام توسو نمی دانید حتما این مطلب را در اول تور دنبال کنید و با جاذبه های این مکان آشنا شوید.

مجموعه موزه های مادام توسو:

مادام توسو اسم مجموعه ای از موزه هاست که در دنیا از شهرت زیادی برخوردارند و در این سال ها نیز موفق شده اند محبوبیت زیادی میان مردمان دنیا کسب کنند. شعبات این مجموعه در برلین، نیویورک، سنگاپور، هنگ کنگ، شانگهای، واشنگتن دی سی، استانبول و... فعالیت دارند که در مجموع به بیش از ۱۳ شعبه در سراسر دنیا رسیده اند و البته هنوز هم در حال افزایش دادن شعبات خود هستند. اینجا تندیس هایی از شخصیت های معروف دنیا را می بینید که شباهت فراوانی به آن ها دارند.

تندیس های این مجموعه همه از موم ساخته شده اند. خواننده، بازیگر، ملکه، پادشاه، سیاستمدار، ورزشکار و... همه از یک مواد واحد ساخته شده اند؛ ولی تمامشان معروفند و طرفداران زیادی دارند.

چون مردم دوست دارند با تندیس های افراد مورد علاقه خود عکس بگیرند به همین علت این موزه همواره بسیار شلوغ است. مجسمه های این مجموعه به حدی با دقت و ظرافت ساخته شده اند که حتا افراد معروف را هم حیرت زده می کنند.

تندیس هایی که اینجا خواهید دید، صاحبانی زنده دارند و یا برخی از آن ها اخیرا فوت کرده اند. البته مادام توسو نیز زنده نیست و تندیس او که موسس این موزه ها بوده هم در این محل وجود دارد. مجسمه مادام توسو را در حالی که پیر بود ساخته اند.

طراحی و دکور این مجموعه نیز به صورتی است که محیطی از مراسم مهمی همچون اسکار، جشنواره بین المللی فیلم هند و ...  را برای حاضرین در مجموعه تداعی می کند.

معرفی موزه مادام توسوReviewed by Yeganeh on Jul 19Rating: 3.0معرفی موزه مادام توسواگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی